شهردار آبیک گفت: اگر تخلف ساختمانی و ساخت و ساز غیر مجاز در شهر آبیک صورت گیرد پلیس ساختمان در مرحله نخست توبیخ شده و در مرحله دوم نسبت به بازداشت وی اقدام قانونی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۲۷۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ 08 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علیرضا ربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: با به‌کارگیری و معرفی افراد جدید در پلیس ساختمان شهرداری آبیک بر عدم تخلف و جلوگیری از ساخت و ساز تأکید شده است.

وی افزود: تخلف ساختمانی آنی نیست بلکه مرحله‌ای بوده و در هر مرحله تعاملی اتفاق می‌افتد و سبب می‌شود افراد به ساخت و ساز غیر مجاز اقدام کنند.

شهردار آبیک ادامه داد: اگر تخلف ساختمانی و ساخت و ساز غیر مجاز در شهر آبیک صورت گیرد پلیس ساختمان در مرحله نخست توبیخ شده و در مرحله دوم نسبت به بازداشت وی اقدام قانونی صورت می‌گیرد.

ربانی با بیان اینکه پلیس ساختمان باید بداند که مسؤولیت شوخی نیست و هرگونه تخلف جرم محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: بستر عدم تخلف از سوی واحد فنی شهرسازی و عمرانی شهرداری آبیک فراهم شده است.

این مسؤول بیان کرد: با توجه به پیک گرما در تابستان اجرای فضاهای سبز در شهر آبیک کمترین بازدهی را به همراه دارد و اجرای فضای سبز باید در فصل مناسب خود صورت می‌گرفت که این امر، تحقق نیافته و در فصل آتی اجرای فضای سبز را در دستور کار قرار می‌دهیم.

شهردار آبیک افزود: برای ممانعت از تردد شهروندان در فضای سبز خیابان اصلی (طالقانی) اقداماتی در دستور کار قرار گرفته که به مرحله اجرا در می‌آید.

ربانی اضافه کرد: برای سنگ‌فرش بلوار امام خمینی(ره) به دستگاه خدمات‌رسان برای انجام حفاری‌ها مکاتبه صورت گرفته تا بتوانیم این پروژه را به اتمام برسانیم که سامان‌دهی بلوار امام خمینی(ره) شهر آبیک تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

شهردار آبیک اذعان کرد: برای دست‌فروشان پنج‌شنبه‌ بازار در خیابان جوار گلزار شهدای شهر آبیک، شرایط خاصی در نظر گرفته شده که ملزم به اجرای آن هستند همچنین دست‌فروشان به هیچ وجه حق پهن کردن بساط در ضلع شمالی خیابان گلزار شهدا در پل‌های منازل مسکونی را ندارند.

ربانی ادامه داد: دست‌فروش‌ها حق تعرض به هم را ندارند و فاصله هر خودروی بساط‌کننده با خودروی دیگر باید بین 1.5 تا 2 متر باشد.

این مسؤول اضافه کرد: دست‌فروشان موظف شده‌اند پس از اتمام فعالیت خود در پنج‌شنبه بازار نسبت به جمع‌آوری زباله‌ها و قرار دادن آن در سطل زباله اقدام کنند.

شهردار آبیک خاطرنشان کرد: انجام طرح تحقیقاتی پل روگذر اتوبان شهر آبیک در دستور کار قرار گرفته است.

ربانی به واگذاری ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی آبیک اشاره و تصریح کرد: واحد آتش‌نشانی شهرداری در این ایستگاه مستقر شده و با 6 نیرو به فعالیت می‌پردازد.

وی افزود: مقرر شده برای بهسازی میدان ورودی شهرک‌های صنعتی و دانشگاهی بالای اتوبان شهر آبیک، شهرداری آبیک و مؤسسات آموزش عالی 42 درصد، دانشگاه آزاد 18 درصد و شهرک صنعتی 40 درصد مشارکت داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار