کد خبر: ۲۷۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵ 04 August 2016
ابراهیم جنگی زهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار گفت برای ساخت بیمارستان جدید چابهار 80 هکتار زمین در ورودی مسیر سرباز به شهر چابهار در نظر گرفته شده است.
وی افزود: براساس توافقات انجام شده از محل فروش ساختمان و زمین های بیمارستان قدیم سینا چابهار و مشارکت های مردمی عملیات ساخت بیمارستان جدید آغاز می شود.
وی با بیان اینکه بیمارستان امام علی (ع) چابهار هم اینک با 160 تخت به بیش از 700 هزار نفر خدمات ارایه می کند، خاطرنشان کرد: هم اینک یکی از مهمترین مشکلات بهداشتی ودرمانی مردم چابهار و شهرستانهای همجوار نبود بیمارستان فوق تخصصی است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار ادامه داد: با احداث بیمارستان 540 تختخوابی بسیاری از مشکلات بهداشتی و درمانی مردم مرتفع می شود و نیازی به مراجعه بیماران به مرکز استان و استانهای همجوار نخواهد بود.
دکتر جنگی زهی افزود: پس از سفر وزیر بهداشت به چابهار 13 پروژه در زمینه بهداشت ودرمان آغاز شده است که برخی از آنها تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
وی از تلاش های دلسوزانه فرماندار، ائمه جمعه و نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس و شوراهای اسلامی قدردانی کرد و افزود: همدلی و همراهی مردم و مسئولان می تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع کند.
شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان با 260 هزار نفر جمعیت از شمال به شهرستانهای نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به بندر کنارک متصل است.
بندر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، شش دهستان و 549 آبادی دارای سکنه تشکیل شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار