حجت‌الاسلام قابل با اشاره به ورود امام جمعه قزوین به ماجرای مبارزه با زمین خواری عنوان کرد: آیت الله عابدینی به دلیل کم کاری دیگران و نیاز به ورود مردم به این عرصه دست به روشنگری زدند.
کد خبر: ۲۷۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 02 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حجت الاسلام علی قابل، رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین با بیان اینکه مبارزه با پدیده زمین خواری از مطالبات مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است ، اظهار کرد: امام جمعه محترم شهر قزوین زمانی این قضیه را مطرح کردند که این احساس به وجود آمد باید در بین مردم یک مطالبه عمومی ایجاد شود.
وی افزود:  بحث تغییر کاربری در زمین های هفت سنگان مربوط به زمین های مناسب کشاورزی است . این تغییرکاربری در برهه ای بعد از طرح در رسانه ملی و مجلس متوقف شد اما امروز دوباره عده‌ای پرونده آن را باز کرده‌اند.
قابل تأکید کرد: بروز تخلفات دوباره از سوی برخی مدیران استانی باعث شد تا آیت الله عابدینی وارد میدان مبارزه با زمین خواری در هفت سنگان شوند .
وی با بیان اینکه مبارزه با زمین خواری مورد تأکید مقام معظم رهبری است ،  ادامه داد: نماینده ولی فقیه در استان از اولی‌ترین افراد است که باید به بیانات رهبری لبیک بگوید.
امام جمعه موقت قزوین گفت: امام جمعه مشاهده کردند از کانال‌های دیگر این موضوع به نتیجه نمی‌رسد و باید با حمایت مردمی این موضوع رسیدگی شود و به همین دلیل نیز آن را در تریبون نماز جمعه مطرح کردند.
وی همچنین با اشاره به برخی گلایه های استاندار مبنی بر اینکه نباید موضوع تخلف مدیران در رسانه و کف خیابان رسیدگی شود، عنوان کرد: استاندار محترم باید بر اساس ملاحظات اداری و قوانین موجود از جایگاه مدیران خود دفاع کند اما قرار نیست امام جمعه مقلد ایشان باشد و بر طبق گفته های ایشان حرکت کند.
برچسب ها: قابل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار