نایب رئیس هیأت کشتی استان قم گفت: فرنگی‌کار قم بعد از کسب مدال نقره نوجوانان آسیا همراه با تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به رقابت‌های کشتی فرنگی بین‌المللی جام کازاراشویلی اعزام می‌شود.
کد خبر: ۲۷۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 02 August 2016
به گزارش تابیناک قم، محسن وزیری اظهار کرد: این چهره ارزشمند و مستعد کشتی قم رضا مردی فرنگی‌کار رده سنی نوجوانان است که بعد از درخشش در رقابت‌های قهرمانی 2016 نوجوانان آسیا و کسب عنوان نایب‌قهرمانی و نشان نقره پیکارهای آسیایی، اکنون به عنوان نماینده کشتی قم آماده همراهی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات بین‌المللی گرجستان می‌شود.

وی ادامه داد: رضا مردی همراه با تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا که تیر ماه امسال در کشور فیلیپین به انجام رسید با شکست تمام حریفان خود به دیدار نهایی وزن 54 کیلوگرم راه یافت اما در فینال برابر حریفی از قزاقستان تنها با رای داور و بر اساس اخطارها نتیجه را واگذار کرد تا به مقام نایب‌قهرمانی قاره کهن دست یابد.

نایب رئیس هیأت کشتی استان قم اضافه کرد: بدین ترتیب رضا مردی کشتی‌گیر نقره‌ای قم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان به شمار می‌رود و با توجه به تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی نوجوانان برای تشکیل اردوی آماده‌سازی از جمعه این هفته به دیگر ملی‌پوشان حاضر در اردو ملحق خواهد شد.

وی ابراز کرد: میزبانی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران را هیأت کشتی استان البرز و شهر کرج بر عهده دارند و تیم ملی بعد از حضور در این اردو و کسب آمادگی لازم به منظور شرکت در مسابقات بین‌المللی جام کازارا شویلی راهی کشور گرجستان می‌شود.

وزیری عنوان کرد: ملی‌پوشان کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان بعد از بازگشت از رقابت‌های 2016 قهرمانی نوجوانان آسیا که با کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی قاره کهن همراه بود، مدت کوتاهی با نظر کادر فنی تیم ملی استراحت کردند و اکنون بر اساس برنامه‌ جدید فدراسیون کشتی و کادر فنی برای اعزام به مسابقات کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان جام کازارا شویلی گرجستان آماده می‌شوند.

وی یادآور شد: البته برای حضور در اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان سه کشتی‌گیر اوزان 46، 54 و 58 کیلوگرم قم به اردو دعوت شده‌اند و با تصمیم کادر فنی در دو گروه از پانزدهم مرداد تمرینات خود را در خانه کشتی کرج آغاز می‌کنند اما گروه نخست که رضا مردی فرنگی‌کار وزن 54 کیلوگرم قم در آن حضور دارد راهی رقابت‌های بین‌المللی گرجستان می‌شود.

نایب‌رئیس هیأت کشتی استان قم ابراز کرد: در اردوی جدید تیم ملی مهدی قربانی در وزن 46 کیلوگرم و ابوالفضل طالبی در وزن 58 کیلوگرم دو نماینده دیگر کشتی استان قم هستند اما تنها رضا مردی همراه با تیم ملی به رقابت‌های بین‌المللی جام کازارا شویلی گرجستان اعزام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور اردوی جدید ملی‌پوشان از روز جمعه در اوزان 42، 50، 54، 63، 69 و 100 کیلوگرم در کرج آغاز می‌شود و در وزن 54 کیلوگرم علاوه بر رضا مردی از قم، رقیب اصلی وی یعنی رضا جمالی‌منش از خوزستان نیز حضور دارد و علی اشکانی سرمربیگری تیم ملی را انجام می‌دهد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار