تابناک کهگیلویه و بویراحمد:
معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی:مهر مطلوب مساوی است با سال تحصیلی مطلوب و اگر مهر را خوب و بدون نقص شروع کنیم درطول سال تحصیلی نقصی نخواهیم داشت .
کد خبر: ۲۷۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱ 02 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی فعالیت یک سال آموزش و پرورش را منوط به انجام دقیق و بهتر پروژه مهر دانست و افزود: هرچه قدر برنامه های پروژه مهر دقیق انجام گیرد یک سال فعالیت در مدارس راحت خواهد بود و اگر خدای ناکرده درست عمل نکنیم مطمئنا کارها در طول یک سال لنگ خواهد زد.
جریده جدیت در پروژه مهر را مورد تاکید قرار داد و افزود: ساماندهی نیروهای انسانی، ساماندهی فضاهای فیزیکی، تعمیرات و تجهیزات فضاهای فیزیکی، ثبت نام دانش آموزان، سازماندهی همکاران،نقل و انتقالات و تمام مسائل مربوط به آموزش و پرورش را با جدیت تمام پیگیری کرده و در سازماندهی عین قانون را رعایت خواهیم کرد تا هیچ گونه مشکلی پیش نیاید تبعیض باعث ناراحتی در بین همکاران خواهد شد با اجرای قانون آسودگی خیال همکاران را فراهم خواهیم کرد.
فعالیت بهتر سال تحصیلی با دقت بیشتر در تنظیم پروژه مهر
معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی بیان کرد: اگر می خواهیم از مهری مطلوب بر خوردار باشیم لازمه اش این است که در سه ماه تابستان اقداماتی که لازم است انجام دهیم و مهر مطلوب مساوی است با سال تحصیلی مطلوب و اگر مهر را خوب و بدون نقص شروع کنیم درطول سال تحصیلی نقصی نخواهیم داشت .
جریده از تشكيل تيم های نظارت و ارزيابی در آموزش و پرورش شهرستان خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته کارشناسان اداره به طور منظم و مستمردر طول 3 ماه تابستان با دقت نظر بیشتر از مدارس بازديد خواهند کرد و مدیران و معاونین مدارس باید بطور مستمر در روزهای دوشنبه و چهار شنبه در مدارس حضور داشته باشند.
وی در پایان افزود: امیدوارم در سایه اقداماتی که برای پروژه مهر انجام می دهیم حداکثر تا 15 شهریور مدارس آماده باز گشایی باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار