کد خبر: ۲۷۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ 01 August 2016


فرماندار شهرستان فردیس بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، علی قبرزمانی ظهر امروز در نشست ستاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان فردیس اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که امروز باید بیش از گذشته مورد اهتمام ویژه قرار دهیم نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز است.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه‌ها در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

فرماندار فردیس تأکید کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی و با تکیه بر اعتقادات و ولایتمداری در برابر دشمن ایستادند.

قنبرزمانی با اعلام اینکه در آن دوران دشمن ازسوی تمام کشورها مورد حمایت بود، افزود: ایران با تکیه به داشته‌های خود در مقابل دشمن تا بُن دندان مسلح ایستاد و در آخر نیز پیروز میدان شد.

وی از مهمترین خصوصیات بارز رزمندگان اسلام را اخلاق، صداقت و شجاعت نامید و ادامه داد: امروز نیز نوبت جوانان است تا با حفظ آرمان‌های رزمندگان اسلام راه آنان را ادامه دهند و اجازه ندهند که دشمن به اهداف شوم و دیرینه‌اش دست پیدا کند.

فرماندار فردیس با اشاره به اینکه امروز دشمن با راه‌اندازی جنگ دیگری در نظر دارد تا به اهداف شوم خود برسد، افزود: امروز دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم و نشانه گرفتن اعتقادات جوانان در نظر دارد تا به اهداف شوم و دیرینه‌اش دست پیدا کند؛ لذا آگاهی دادن به جوانان و افزایش بصیرت آنان می‌تواند یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با این توطئه دشمنان باشد.

وی با تأکید بر حفظ آرمان‌های شهدا و انتقال آن به نسل امروز افزود: باید با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات خاص فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه کنیم.

فرماندار شهرستان فردیس سرکشی به خانواده معظم شهدا را مهم ارزیابی کرد و گفت: سرکشی از خانواده شهدا می‌تواند در تکریم خانواده شهدا نقش به‌سزایی داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار