رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: عرضه و تقاضای مرغ منجمد و شکر در این استان متعادل است.
کد خبر: ۲۶۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱ 31 July 2016

عدیل سروی روز یکشنبه در جلسه تنظیم بازار محصولات کشاورزی استان افزود: در طرح ضیافت رمضان با هدف حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان و ساماندهی عرضه و تقاضا 498 تن شکر ، 80 تن روغن نباتی ، 360 تن مرغ و 270 تن برنج در بین مردم استان توزیع شد.
او در زمینه وضعیت بازار مصرف شکر در استان گفت: به زودی 100 تن شکر که 40 تن شکر در اردبیل و 60 تن بقیه در شهرستان های استان توزیع خواهد شد.
وی در زمینه قیمت شکر توزیعی اظهار کرد: هم استانی ها می توانند در خرده فروشی ها شکر مورد نیاز خود را از قرار کیلویی 28 هزار و 700 ریال تهیه کنند و در فروشگاههای معتبر نیز قیمت عمده عرضه این محصول 29 هزار و 200 ریال می باشد و مشکلی در عرضه این محصول در استان وجود ندارد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در زمینه تثبیت قیمت مرغ در استان نیز گفت: 12 گروه سیار برای توزیع مرغ منجمد در مرکز استان فعال هستند که از این تعداد دو گروه در سرعین به دلیل خیل عظیم مسافران تدارک دیده شده ، به دلیل تعطیلی دو روزه اخیر و تعطیل بودن فروشگاه های عرضه محصولات پروتئینی شاهد افزایش قیمت مرغ بودیم که به زودی با عرضه مرتب مرغ منجمد قیمت آن کاهش خواهد یافت.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی جهاد کشاورزی اردبیل ، وی بیان کرد: مردم در اردبیل می توانند مرغ منجمد را به قیمت 51 هزار ریال و در شهرستان های استان به قیمت 52 هزار ریال از واحدهای سیار که در میادین و ورودی های اصلی شهر مستقر هستند تهیه کنند و تمام واحدهای صنعتی و فروشگاه های معتبر نیز می توانند با دریافت معرفی از شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به عرضه مرغ منجمد کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار