کد خبر: ۲۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 24 April 2015
ساخت کلینیک تخصصی وفوق تخصصی بیماران سرطانی شهرستان آمل عصرپنجشنبه با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، این مرکز درمانی تخصصی وفوق تخصصی با رویکرد ارائه خدمات درمانی و خدمات سرپایی به بیماران خاص از جمله سرطانی در سطح شهرستانهای مرکزی وغرب مازندران در شهرستان آمل است که با پیگیری های انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین وبا کمک خیرین ودانشگاه علوم پزشکی مازندران ساخته خواهد شد.

مدیرعامل انجمن حمایت ازبیماران سرطانی آرین آمل در این رابطه گفت: این مرکز تخصصی وفوق تخصصی در زمینی به مساحت دو هزار و 500 متر مربع در کنار پایگاه انتقال خون و پایگاه هوایی فوریتهای 115 آمل ساخته خواهد شد.

رحمت اله مسقطی افزود: براساس طراحی در ساخت کلینیک تخصصی وفوق تخصصی بیماران سرطانی آمل، در چهارطبقه وهر طبقه به مساحت هزار متر مربع پیش بینی شده است.

وی هزینه مورد نیاز برای ساختمان کلینیک تخصصی وفوق تخصصی بیماران سرطانی آرین آمل را حدود 60میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: هزینه ساخت ساختمان این کلینیک قرار است با کمک نیکوکاران آملی تامین و پس از پایان مراحل ساخت ساختمان این مرکز برای راه اندازی ونصب تجهیزات ونیز نیروی انسانی وکادر درمانی تحویل دانشگاه علوم پزشکی مازندران خواهد شد.

مسقطی اضافه کرد: ازجمله بخش های مورد نیاز وقابل پیگیری برای راه اندازی این مرکز ارائه خدمات سرپایی وبستری بیماران سرطانی، ام اس و نیز داروخانه 13 آبان است.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی هرچه سریعتر این مرکز بزرگ درمانی در شهرستان آمل به کمک وهمراهی نیکوکاران و نهادهای اجرایی وخدماتی نیاز است، تصریح کرد: هدف از راه اندازی انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین حمایت و مساعدت به بیماران سرطانی این شهرستان از سوی خیران بزرگ است و بیمارانی که به لحاظ مسافتی و هزینه بسیار برای درمان به شهرهای دیگر می رفتند تحت پوشش و درمان قرار گیرند.

براساس گزارش های مرکز رسمی درمانی شهرستان آمل دارای بیش از هزار و 200 بیمار سرطانی و یکی از بیشترین تعداد بیماران سرطانی دراستان مازندران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار