با توجه به اشتباه سخنران در گفتن چنین سخنانی و همچنین سابقه فرد یاد شده در حمایت از قوای مسلح، چرا فیلمی یک دقیقه ای و بریده شده از آرشیو ۶ سال پیش به صورت ناگهانی و خودجوش (!) بازنشر می‌شود
کد خبر: ۲۶۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 30 July 2016
اخیرا برخی رسانه ها با انتشار ۱ دقیقه از سخنرانی ِ ۱۴۲ دقیقه ایِ ۶ سال پیشِ حسن عباسی با تیترِ توهین عباسی به ارتش قهرمان موجب جریان سازی و موضع گرفتن برخی افراد نظامی شده اند.

با توجه به اشتباه سخنران در گفتن چنین سخنانی و همچنین سابقه فرد یاد شده در حمایت از قوای مسلح، چرا فیلمی یک دقیقه ای و بریده شده از آرشیو ۶ سال پیش به صورت ناگهانی و خودجوش (!) بازنشر می‌شود و اینگونه صدای فرمانده بابصیرت ارتش و علاقه مندان نیروهای مسلح را در میآورد؟!
 
 این رفتارهای پروپاگاندای دستگاه تبلیغاتی تنها ترفندی است برای فرافکنی هر نوع مطالبه گری عمومی  از موضوعات مهم پیش رو و مشخصا تنها سرگرمی برای منحرف شدن از مسائل اصلی می باشد.

در یک ماه گذشته بعد از افشای جریان فیش های حقوقی و شکل گیری تدریجی مطالبه عمومی از این موضوعات و سایر  موضوعات اقتصادی ، جریان سازی های گسترده و خبرسازی هایی برای مسائل دست دومی مثل ؛
 
- حاشیه سازی های بیش از حد برای مریضی یک خواننده ممنوع الصدا در صداوسیما 
- ترورهای نافرجام مخالفین 
- علت مرگ یک کارگردان بر اثر سهل انگاری پزشکان، 
- دو قطبی سازی دروغین برای لباس نامتعارف  برخی حاضرین در جشن حافظ 
-  انتخاب لباس کاروان المپیک 
 
و امثالهم با تلاش و هزینه کرد رسانه های معینی به مطالبه عمومی تبدیل شد !!!!

حال توهین های حسن عباسی به ارتش!!! تبدیل به مطالبه می شود و قطعا چند روز دیگر یک موضوع  جدید علم میشود تا موضوعاتی چون حقوق های نجومی ، تعطیلی کارخانه ها، وضعیت بانکها، مجرمان اقتصادی اخیر و پی گیری وضعیت برجام به مطالبه عمومی تبدیل نگردد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
بسیار مقاله سخیفی است معلوم نیست نویسنده به دنبال چه هدفی است!
همه مردم میدانند که اختلاسها و فیشهای حقوقی نجومی از زمان رئیس جمهور محبوب و پاکترین دولت جهان محمود احمدی نژاد کلید خورد منتهی کسی آن موقع صدایش در نیامد و دلواپس نشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
عالی بود . مقاله خیلی خوبی بود .
دارکوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
سایت تابناک زمانی که از دولت احمدی نژاد انتقاد میکرد کلی صاحب نظر و کارشناس به به وچه چه میکردن و هزار آفرین میگفتن اما حالا که از دولت روحانی انتقاد میکنه یا دیگه کسی نظری نداره یا مثل این علی آقا نظر میده
موذن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
این دلواپسان در دولت پاکدستان کجا بودن . که در این سه سال یک لحظه ارام ننشستند و فقط دسیسه کردند . ملت ایران و تاریخ ایران خدمات محمود سوم را هرگز فراموش نخواهد کرد هر چند با همه توان عقل واپسان که منافع حزبی بر منافع ملی انها ترجیح دارد و از همه امکانات بیت المال و صدا و سیما استفاده میکنند راهی بجایی نخواهند برد.
اقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
بدبخترین مردم واحساستی ترین مردم.با یک حرف فریب می خورند بایک حرف ارام می شوند.سی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار