تابناک هفته؛
بسته ویژه خبری تابناک خوزستان با عنوان "تابناک هفته" در آخرین روز هر هفته به بازخوانی اخبار منتشر شده توسط تحریریه خواهد پرداخت.
کد خبر: ۲۶۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 29 July 2016
زمین‌های کشاورزی خوزستان به دلیل عدم تامین آب رها شده اند

علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر بابیان اینکه انتقال آب اصلاً توجیه اقتصادی ندارد خاطرنشان ساخت: امروز خیلی از زمین‌های کشاورزی خوزستان به خاطر اینکه نتوانسته‌ایم آب آنها را تأمین کنیم رهاشده‌اند. (جزئیات بیشتر)





لزوم فرهنگ سازی مهارت آموزی در خوزستان

عبدالنی سواعدی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین نیاز های ما فرهنگ سازی مهارت آموزی در استان باتوجه به ظرفیت های مناسب ایجاد شده در بخش های دولتی و خصوصی می باشد. (جزئیات بیشتر)





ترخیص خودروهای اروندی فقط با کارت شهروندی

از هفته گذشته با اعمال محدودیت نیروی انتظامی برای شماره گذاری خودروهای پلاک اروندی باتوجه به محل سکونت و هویت افراد، مقرر کردیم که ترخیص این خودروها با ارائه کارت شهروند اروندی صورت گیرد. (جزئیات بیشتر)




تساوی خارج از خانه استقلال خوزستان و نفت/ شکست خانگی فولاد

هفته اول شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته برگزار شد.

این هفته برای نمایندگان خوزستان با دو تساوی خارج از خانه و یک شکست خانگی رقم خورد. (جزئیات بیشتر)




آبادان گرم‌ترین نقطه کشور شد

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: آبادان با ۵۰ درجه سانتی‌گراد گرمترین نقطه استان و کشور بوده است. (جزئیات بیشتر)





شوش میزبان اختتامیه جشنواره شعر رضوی

فرماندار شهرستان شوش از برگزاری اختتامیه هفتمین جشنواره بین المللی شعر رضوی در حرم دعبل خزاعی (ع) این شهر خبر داد. (جزئیات بیشتر)




افتتاح دو پروژه بزرگ زیست محیطی در پتروشیمی بندرامام

با حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور واحد کلرالکالی پتروشیمی بندر امام از دور خارج شد و طرح تصفیه خانه مرکزی پتروشیمی بندرامام افتتاح گردید. (جزئیات بیشتر)




پتروشیمی اولویت نخست ایجاد اشتغال نیست

استاندار خوزستان بیان اینکه پتروشیمی اولویت نخست ایجاد اشتغال نیست، گفت: احداث و راه‌اندازی پتروشیمی بسیار هزینه‌بر است و با 1.5 میلیارد دلاری که باید صرف احداث یک واحد پتروشیمی شود، می‌توان هزاران شغل خانگی ایجاد کرد. (جزئیات بیشتر)




 بهبود شاخص های آموزش و پرورش برای استان مهم است

غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست تخصصی با مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش دو منطقه محروم لالی و حمیدیه در مورد هدف برگزاری این نشست گفت: جلسات هم اندیشی، به طور ویژه ، با هدف بررسی مشکلات و مسائل آموزشی در راستای برنامه ریزی برای ارتقای شاخص ها، رفع مشکلات و در نتیجه بهبود رتبه آموزشی  برگزار می شود. (جزئیات بیشتر)




کاهش تولید رطب در خوزستان بدلیل خشکسالی و گرد و خاک

به دليل تنش هاي وارد شده به نخيلات در سال هاي گذشته توليد رطب در سال جاري بطور متوسط 20 تا 25 درصد کاهش یافته است. (جزئیات بیشتر)
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار