مدیرعامل شرکت تولیدی زرین تاک آریا گفت: در سال گذشته بیش از ۲ هزار تن کشمش مرغوب به ارزش ۳ میلیون دلار از سوی شرکت تولیدی زرین تاک آریا به خارج از کشور صادر شد.
کد خبر: ۲۶۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 28 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی استاندار قزوین به همراه، بهمن طاهرخانی و بابایی صالح نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، عباسعلی درافشانی معاون اقتصادی استانداری، حسین زکی زاده مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی، نیازعلی ابراهیمی پاک رئیس سازمان جهاد کشاورزی، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، علیرضا صدری خواه مدیرکل گمرک استان قزوین، محمود رضا طاهری مدیر کل استاندارد استان قزوین، رمرودی مدیر شعب بانک کشاورزی استان، سیاوش طاهرخانی فرماندار تاکستان و قاسمی فرماندار بویین زهرا از واحد صنعتی و تولیدی زرین تاک آریا در شهرستان تاکستان بازدید کرد.   

فریدون همتی در بازدید از شرکت فرآوری و بسته بندی زرین تاک آریا در تاکستان ضمن ابراز رضایت از فعالیت خوب این شرکت، تحقق صادرات استان را در گرو فعالیتهای واحدهای پویا و توانمند با مدیریت های اصولی و منطقی دانست و بر حمایت از این واحدها تاکید کرد.
                         
محمد ابوبکر مدیرعامل شرکت زرین تاک آریا در مراسم بازدید استاندار از این واحد گفت: شرکت زرین تاک آریا از سال ۸۲ با نام زرین خرمای بوشهر فعالیت خود را اغاز کرد که از سال ۸۷ با اصلاحات انجام شده و خرید کارخانه در شهر تاکستان، پس از بازسازی و تجهیز به تمام دستگاههای مدرن خارجی و به روز، طبق استانداردهای جهانی از قبیل دو دستگاه لیزر و یک دستگاه ایکس ری با هدف صادرات فعالیت جدید خود را دنبال کرد.

ابوبکر تصریح کرد: در حال حاضر این واحد تولیدی با حدود۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری، ظرفیت تولید سالانه شش هزار تن بسته بندی انواع کشمش را دارد که مهمترین هدف شرکت، توسعه صادرات به اقصی نقاط جهان است.

وی گفت: در حال حاضر در این شرکت ۵۰ نفرل مشغول کار شده اند و در آینده نزدیک با اجرای طرح توسعه میزان تولید از شش هزار تن در سال به هشت هزار تن افزایش خواهد یافت و با اجرای این طرح برای ۲۰ نفر شغل جدید ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت زرین تاک آریا اضافه کرد: فعالیت موثر در عرصه صادرات موجب شد از سال ۸۴ تا ۸۸ در استان بوشهر واز سال ۹۰ تا ۹۴ در استان قزوین به عنوان یکی از صادرکنندگان نمونه شناخته شدیم و این روند امسال نیز با جدیت ادامه دارد تا بازارهای بیشتری را در کشورهای دیگر با عرضه محصول خود کسب کنیم.

انوری در خصوص چشم انداز فعالیت شرکت گفت: ارائه محصولات مرغوب و با کیفیت برای فروش در بازارهای کشورهای هدف، استفاده ازابزارهای نوین مدیریتی و اجرایی در تولید محصول و نیز ارائه خدمات مناسب با توسعه فنآوری جدید در زمینه تولید و فرآوری کشمش از اهداف این شرکت است.

مدیرعامل شرکت زرین تاک آریا اظهارداشت: این شرکت در زمینه فرآوری و بسته بندی انواع کشمش تیزآبی، آفتابی، انگوری و صادرات به کشورهای روسیه، آلمان، کانادا، تایلند، اندونزی و سایر کشورهای اروپایی فعالیت می کند.

ابوبکر در پایان از همکاری خوب مسئولان استان در احداث و فعالیت این واحد تولیدی تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار