مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین گفت: با افزایش میزان سقف تسهیلات در خرید و ساخت مسکن از سوی این بانک، شاهد رونق این بخش در سطح جامعه هستیم.
کد خبر: ۲۶۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 27 July 2016
به گزارش تابناک از قزوی، سید اصغر حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به افزایش سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن از سوی این بانک که با استقبال متقاضیان روبرو شده، افزود: طی سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بخش مشارکت مدنی (ساخت) شاهد رشد 32 درصدی اعطای تسهیلات به سازندگان و در بخش خرید مسکن نیز با رشد 26 درصدی این تسهیلات روبرو بوده این.
وی در ادامه با اشاره به خروج رکود مسکن براساس آمارهای موجود، یادآور شد: با کاهش 2 درصدی نرخ سود تسهیلات از محل حساب صندوق های پس انداز بانک مسکن از 13 به 11 درصد، افزایش سقف تسهیلات در قزوین برای خرید مسکن تا سقف یک میلیارد و 200 میلیون ریال و اعطای تسهیلات ساخت به سازندگان تا سقف یک میلیارد و 300 میلیون ریال امیدواریم شاهد رونق بیشتر در بخش مسکن باشیم.
حسینی در پایان اضافه کرد: تاکنون در استان قزوین یک هزار و 77 فقره حساب صندوق مسکن یکم در این بانک افتتاح شده که انتظار داریم با ویژگی های منحصر به فرد این نوع حساب و کاهش میزان اقساط تسهیلات اعطایی از این محل، اقبال عمومی نسبت به افتتاح این حساب جهت خرید مسکن افزایش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار