تابناک: باید منتظر ماند و دید در این بازرسی های فصلی که اتحادیه پوشاک از واحدهای تولیدی دارد آیا هدف نظارت و بازرسی با این اطلاع رسانی پیش از بازرسی محقق خواهد شد یا داستان بازار لوازم آرایشی تهران در اصفهان نیز تکرار خواهد شد؟!.
کد خبر: ۲۶۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 26 July 2016
به گزارش تابناک اصفهان، با بالاگرفتن تب فروش لباس های نامتناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی، اتحادیه پوشاک اصفهان اقدام به جمع‌آوری این گونه لباس ها از سطح بازار کرده است و به گفته رئیس این اتحادیه تاکنون این لباس ها از 33 مغازه جمع آوری شده است.

ابراهیم خطابخش در این خصوص گفته است بعد از بازرسی های واحدهای فروش نوبت به بازرسی از واحدهای تولیدی خواهد رسید که البته اتحادیه پوشاک در این راستا اقدام تامل برانگیزی هم داشته و آن هم اینکه پیش از بازرسی از واحدهای تولید پوشاک برای تذکر به این واحدها برای آنها پیامک‌هایی نیز ارسال کرده است!.

این نوع بازرسی ها که پیشتر در جریان بازرسی از بازار لوازم آرایشی و بهداشتی تهران رخ داده بود سبب شد تا مغازه داران در روز بازرسی مغازه های خود را یا بسته یا از جنس خالی کنند!.

حال باید منتظر ماند و دید در این بازرسی های فصلی که اتحادیه پوشاک از واحدهای تولیدی دارد آیا هدف نظارت و بازرسی با این اطلاع رسانی پیش از بازرسی محقق خواهد شد یا داستان بازار لوازم آرایشی تهران در اصفهان نیز تکرار خواهد شد؟!.

اما نکته دیگر در خصوص جمع آوری لباس های نامتناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی، کنترل شبکه های مجازی است که خیلی وقت است به عرصه فروش لباس و عرضه انواع مدهای غربی وارد شده اند و کانال‌های تلگرامی در این خصوص به شدت فعال بوده و همان لباس های نامتعارف را با قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به مغازه به فروش می رسانند و مشتری‌های خاص خود را هم دارند.

آیا برای برخورد با بازارهای مجازی نیز چاره ای اندیشیده شده است و قرار است طرحی که حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی را نشانه گرفته است، پایش به فضای مجازی هم باز شود و آیا اساسا مسئولان ذی‌ربط از قدرت کافی برای برخورد در فضای مجازی برخوردار هستند یا نه؟!.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار