کد خبر: ۲۶۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 20 July 2016


فرماندار کرج با بیان اینکه بضاعت مالی دولت و محدودیت منابع آن به اندازه‌ای است که نمی‌توان همه مشکلات را در یک زمان مشخص برطرف کرد، گفت: اعتبارات استان البرز به‌تنهایی جوابگوی محور کرج -چالوس نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدتقی ایرانی در جلسه شورای مدیریت بحران استان البرز که بعد از ظهر امروز در منطقه آسارا برگزار شد، اظهار داشت: سیل روستای سیجان و دیگر روستاها از جمله لانیز و‌ کندر خسارت‌های فراوانی وارد کرده است. تلاش‌های زیادی برای رفع مشکلات مناطق آسیب دیده از سیل انجام شده و بیشتر از اعتبارات در اختیار مدیران هزینه شده است.

فرماندار کرج با بیان اینکه مدیران برای رفع مشکلات این منطقه از پیمانکاران به صورت امانی کمک گرفتند و این حادثه را مدیریت کردند، تصریح کرد: مسئولان از ساعات اولیه حادثه در منطقه حضور یافتند و سعی کردند تا اندازه توان مشکلات را در مناطق مرتفع کنند.

ایرانی با بیان اینکه در مورد منابع طبیعی و دیگر دستگاه‌ها فراتر از بضاعت استان عمل شده است، گفت: بضاعت مالی دولت و محدودیت منابع آن به اندازه‌ای است که نمی‌توان همه مشکلات را در یک زمان مشخص برطرف کرد. اعتبارات استان البرز به‌تنهایی جوابگوی محور کرج - چالوس نیست و منطقه نیاز به آبخیزداری و دیگر اقدامات دارد.

فرماندار کرج با با بیان اینکه گازرسانی یکی از توقعات و خواسته‌های مردم است، گفت: با دستور استاندار البرز و مدیرعامل گاز طرح‌های مناسبی در راستای مطالعه و اجرایی‌شدن گازرسانی در دست اقدام است و تا قبل از دهه فجر گلنک گازرسانی در این محور زده می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار