وی در ادامه با قدردانی از عملکرد آزمایشگاه فنی مکانیک این پروژه بیان کرد: آزمایشگاه فنی مکانیک وزارت راه در طول زمان اجرای پروژه همه کنترل های فنی را بطور کامل و جامع و برابر با استاندارد انجام داده است.
کد خبر: ۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲ 03 February 2015
ˈشعبانعلی خاوریˈ روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح پل رحیم آباد - ماچیان شهرستان رودسر گفت: هم اکنون تفاهم نامه بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی گیلان بین وزارت راه و شهرسازی و بخش خصوصی در استان اجرایی شده بطوریکه با بهره گیری از توان بخش خصوصی قرارداد آسفالت ۱۳۵۷ کیلومتر از راههای روستایی استان منعقد شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای صحیح این تفاهمنامه عقب ماندگی آسفالت در بخش راه روستایی استان جبران خواهد شد، بر همکاری مسوولان شهرستان ها با این اداره کل تاکید کرد.

وی در ادامه بیان کرد: ساماندهی محدوده پایین دست پل رحیم آباد -ماچیان رودسر نیازمند تامین اعتبارات است.

خاوری اضافه کرد: با توجه به نگرانی های ساکنین حاشیه این پل، ساماندهی پایین دست پل رحیم آباد - ماچیان را با جدیت دنبال می کنیم.

وی در ادامه با قدردانی از عملکرد آزمایشگاه فنی مکانیک این پروژه بیان کرد: آزمایشگاه فنی مکانیک وزارت راه در طول زمان اجرای پروژه همه کنترل های فنی را بطور کامل و جامع و برابر با استاندارد انجام داده است.

وی در بخش دیگری از گفت و گو کل طرح های عمرانی دهه فجر در حوزه راه شهرستان رودسر را 11پروژه اعلام و بیان کرد: از این تعداد طرح ها 16کیلومتر آن مربوط به آسفالت راههای روستایی بوده است.

وی حجم پروژه های افتتاحی دهه فجر را از سوی راه و شهرسازی استان 450میلیارد تومان اعلام کرد.

وی طول پل رحیم آباد -ماچیان را 100متر، طول دیوار کشی 80متر ، طول گابیون 138متر، عرض پل 30/13متر، نوع سازه پل فلزی و بتنی ،تعداد شمع ها 38عدد به قطر یک و 20متر ،تعداد شمع های دیوار برگشتی 39عدد به قطر 8/0متر ،طول آب شکن بتنی 35متر ،تعداد و طول دهنه پلها را 4دهنه 25متری اعلام کرد که از 31فروردین 92 آغاز و امروز با حضور استاندار گیلان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

10 هزار و 628 کیلومتر راه در استان گیلان وجود دارد که از این میزان ، هشت هزار و 787 کیلومتر راه روستایی ، یک هزار و 133 کیلومتر راه فرعی 311 کیلومتر را اصلی، 344 کیلومتر بزرگراه و 53 کیلومتر آزادراه است.

شهرستان رودسر در شرق مرکز گیلان واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار