مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: به دنبال واژگونی خودرو در جاده ملکان-بناب، بالگرد اورژانس هوائی عازم ملکان شد تا مصدوم را به تبریز انتقال دهد.
کد خبر: ۲۶۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 19 July 2016
به گزارش تابناک تبریز، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: به دنبال واژگونی خودرو در جاده ملکان-بناب، بالگرد اورژانس هوائی عازم ملکان شد تا مصدوم را به تبریز انتقال دهد.

حبیب حسینقلی زاده گفت: ظهر امروز گزارش واژگونی خودرو پراید در ساعت 12:25 به پایگاه فوریت‌های پزشکی ملکان اعلام شد.

وی ادامه داد: با اعزام تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس 115 ملکان به محل حادثه در کیلومتر 4 جاده ملکان-بناب، مصدومیت شدید مرد 25 ساله محرز شد.

حسینقلی زاده گفت: به علت شدت بالای مصدومیت این جوان و نیاز به انتقال سریع به بالاترین مرکز درمانی، بالگرد اورژانس هوائی نیز به ملکان فراخوانده شد.

وی همچنین ادامه داد: تکنسین‌های بالگرد اورژانس هوائی نیز، مصدوم را با اقدامات درمانی و مراقبتی به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال دادند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: بالگرد اورژانس هوائی با توجه به وضعیت سلامتی بیمار و امکان پرواز در وضعیت آب و هوائی مناسب، می‌تواند خدمات ارائه بدهد، تا بتواند بیمار و مصدوم را سریعتر به مرکز ارائه خدمات درمانی انتقال دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :