امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه فعالیت در بهزیستی ارزش معنوی مضاعفی دارد گفت: مجموعه نیروهای بهزیستی کار ارزشی دارند که فراتر از زمان کاری و وقت اداری است .
کد خبر: ۲۶۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 19 July 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی به مناسبت هفته بهزیستی در دیدار کارکنان بهزیستی شهرستان اظهار کرد: تمام ادارات زحمت می کشند و برای مردم کار میکنند اما کار بهزیستی ارزش معنوی مضاعف دارد زیرا در راستای امور مادی و معیشتی جمعی از مردم تلاش و هم از نظر روحی و معنوی و عاطفی مددرسانی می کنند.
وی ادامه داد: بهزیستی باید علاوه بر فعالسازی بخش مشاوره و امور درمانی با استفاده از کارشناسان مذهبی به مدد جویان، معنویت بخشی کنند.
رئیس اداره بهزیستی ابرکوه نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره گفت: هم اکنون 850 نفر معلول و 250 خانوار درحوزه توانبخشی و اجتماعی از خدمات این اداره بهره مند هستند.
زهره اکرمی اظهارکرد: بیش از 10میلیارد ریال تسهیلات درجهت ایجاد اشتغال درسال گذشته به افراد تحت پوشش پرداخت که در این زمینه اشتغال 110 نفر از زنان سرپرست خانوار و افراد تحت پوشش فراهم شده است .
وی از آغاز طرح مشاوره ژنتیک پیش از ازدواج برای نخستین بار دراستان یزد در مهرماه امسال در ابرکوه خبر داد و خاطرنشان کرد: باهدف پیشگیری از معلولیت، مشاوره قبل از ازدواج اجباری می شود.
وی ، حمایت از 188 زن سرپرست خانوار و پرداخت کمک هزینه تحصیلی فرزندان دانش آموز و دانشجو و پیگیری امور مسکن مدد جویان بخشی را دیگر از فعالیتها بیان کرد.
شهرستان ابرکوه در 140 کیلومتری غرب یزد واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار