کد خبر: ۲۶۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 17 July 2016
دادکریم بلوچ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرداری شهر بندی چابهار برای پرداخت حقوق پرسنل و انجام کارهای عمرانی و خدماتی با مشکل جدی مواجه است.
وی ادامه داد: پرداخت مطالبات ادارات می تواند کمک شایانی به عمران و آبادانی شهر و پرداخت حقوق کارکنان شهرداری کند.
شهردار چابهار افزود: برخی ادارات مانند گمرک و دانشگاهها اعتبار دارند و نمی شود گفت به دلیل کمبود اعتبار نسبت به پرداخت عوارض اقدام نمی کنند.
بلوچ با بیان اینکه چندین بار توسط فرمانداری چابهار به دستگاههای اجرایی نامه نگاری شده، خاطرنشان کرد: رئیسان ادارات جوابی به مکاتبات نداده اند گویا اراده ای برای پرداخت بدهی خود به شهرداری چابهار ندارند
وی گفت: برخی ادارات خودسرانه بدون تحویل نقشه و اخذ پروانه کار به شهرداری کار ساخت و ساز را در چابهار انجام داده اند و هیچگونه عوارضی را پرداخت نکرده اند.
شهردار چابهار خواستار رعایت قوانین و مقررات در ساخت و سازها از سوی همه آحاد مردم بخصوص ادارت و نهاده ها در این شهر شد.
بلوچ از فرمانداری چابهار و استانداری سیستان و بلوچستان خواست همکاری لازم با شهرداری این شهر برای وصول مطالبات داشته باشند.
وی گفت: دستگاههای اجرایی اگر توان پرداخت را ندارد بدهی را اقساطی خواهیم کرد.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان چابهار نیز گفت: پرداخت مطالبات دستگاههای اجرایی به شهرداری یک امر ضروری است و نباید یک اداره از پرداخت بدهی امتناع کند.
احمدعلی موهبتی اظهار داشت: پیگیرهایی در گذشته در این زمینه صورت گرفته است ولی کارساز و منجر به نتیجه نشده است.
وی با بیان اینکه فرمانداری از هیچ کوششی برای وصول مطالبات شهرداری دریغ نمی کند، خاطرنشان کرد: اگر ادارات سطح شهرستان پاسخگو نباشند با مدیران کل مکاتبه خواهد شد تا از هر طریق ممکن شهرداری چابهار به حق و حقوق خود برسد.
بندر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، شش دهستان و 549 آبادی دارای سکنه تشکیل شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار