خطیب جمعه ایلام:
نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام به اولین سالگرد توافق هسته‌ای اشاره کرد و گفت: هرچند آمریکایی‌ها شعار پایبندی به برجام را سر می‌دهند اما در عمل تحریم‌های بیشتری را یعنی نزدیک به 70 مورد تحریم علیه ایران اعمال کرده‌اند و همان‌گونه که رییس‌جمهور محترم هم بیان کردند گشایشی در روابط مالی ایجاد نشده است و هر روز آمریکا دنبال بهانه برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران اسلامی است.
کد خبر: ۲۶۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 15 July 2016
نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام به اولین سالگرد توافق هسته‌ای اشاره کرد و گفت: هرچند آمریکایی‌ها شعار پایبندی به برجام را سر می‌دهند اما در عمل تحریم‌های بیشتری را یعنی نزدیک به 70 مورد تحریم علیه ایران اعمال کرده‌اند و همان‌گونه که رییس‌جمهور محترم هم بیان کردند گشایشی در روابط مالی ایجاد نشده است و هر روز آمریکادنبال بهانه برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران اسلامی است.

به گزارش تابناک ایلام
؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدنقی لطفی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته‌ ایلام ضمن تقدیر از نمایندگان مجلس به خاطر تصویب طرح یک فوریتی ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران اظهار کرد:
از عنایت ویژه‌ی دولت و تلاش استاندار در این زمینه سپاسگزاریم و امیدواریم این موضوع از تصویب نهایی نمایندگان بگذرد تا شاهد بهره‌مندی استان و رونق اقتصادی این نقطه از کشور به برکت این تصمیم‌تاثیرگذار باشیم.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه مطالبه‌ی مردم و رهبری از دولت این است که در برابر فشار نظام سلطه عقب‌نشینی نکند چون تنها مقاومت ملت ایران قادر به عقب نشاندن دشمن است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور مواضع شفافی مبنی بر «برگشتن به شرایط بعد از برجام» و یا «آتش زدن آن» در صورت عدم پایبندی طرف به تعهدات داشته‌اند.

امام جمعه‌ی ایلام تأکید کرد: دولت‌مردان باید بر اساس آموزه‌های قرآن کوچک‌ترین امتیازی به دشمن نمی‌دهند و ما باید به توانمندی‌های داخلی تکیه کنیم.

لطفی با گرامیداشت سی‌وششمین سالروز تأسیس شورای نگهبان گفت: این شورا از مهم‌ترین نهادهایی است که در راستای پاسداری از شرع مقدس و صیانت از انقلاب تشکیل شد و جایگاه ویژه و محوری دارد و کوچک‌ترین ضعفی از خود در اجرای قانون نشان نداده و به دور از جنجال‌های رسانه‌ای دشمن برای تحقق آرمان‌های انقلاب گام‌های مهمی برداشته و در دفاع از احکام نورانی اسلام و قانون اساسی کوشا و ثابت‌قدم بوده است.

وی با اشاره به هفته‌ی حجاب و عفاف و یادآوری قیام خونین مسجد گوهرشاد، گفت: کشف حجاب یکی از خیانت‌های بزرگ دولت پهلوی با پشتوانه‌ی انگلستان و آمریکا بود که با زور سرنیزه می‌خواست به جنگ فرهنگ بیاید و حجاب را به بی‌حجابی تبدیل کند که بعدازآن قیام‌هایی در مشهد، قم و تهران شکل گرفت که قیام مشهد به رهبری عارف وقت «بهلول» به شهادت جمع کثیری از زنان و کودکان انجامید و در واقع اولین جرقه‌ی انقلاب به رهبری روحانیت زده شد که امروز باز هم شاهد هستیم نظام سلطه حجاب و عفاف را هدف قرار داده و از فضای مجازی نیز در این زمینه بهره‌می‌گیرد.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام نتیجه‌ی بدحجابی در جامعه‌ را انحطاط اخلاقی جامعه دانست و تصریح کرد: حجاب جزء ضروریات دین است و به زن کرامت می‌دهد و از حریم انسانی او پاسداری می‌کند.

لطفی با اشاره به هفته‌ی سازمان بهزیستی، وظایف این سازمان را در راستای خدمت به جامعه‌ی هدف یعنی کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست، معلولان و آسیب‌دیدگان اجتماعی در استان را مطلوب ارزیابی کرد و خواستار کمک‌های بیشتر دولت و مردم به این مجموعه در راه خدمت به عزیزترین اقشار جامعه شد.

وی به‌ روز تأمین اجتماعی هم اشاره کرد و گفت: این سازمان هم نقش محوری در کشور دارد و درصد بالایی از مردم زیر چتر حمایتی این سازمان هستند و در حوزه‌ی درمان هم گام‌های بلندی برداشته و رضایت مردم دلیل موفقیت‌های این سازمان است.

امام جمعه‌ی ایلام با اشاره به عظمت قبرستان بقیع و محکوم کردن تخریب آن توسط وهابیون آل‌سعود گفت: این خاندان نالایق و کودک ‌کش و منافقین و اسراییل مولود نظام سلطه برای مقابله با فرهنگ ناب اسلامی و انقلاب اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار