استاندار مازندران گفت: از هیچ رسانه ای گلایه ای نداریم و معتقدیم اگر مطلب یا انتقادی هم صورت می گیرد از روی دلسوزی و حل مشكل مردم است.
کد خبر: ۲۵۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲ 12 July 2016
در نشست استاندار مازندران با مدیران مسئول روزنامه های استان مسائل و مشكلات نشریات مكتوب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران نقش رسانه ها را در توسعه همه جانبه استان بسیار مهم خواند و گفت: نقد منصفانه، عالمانه و مشفقانه در حقیقت كمك به مدیریت استان است و ما از انتقاد سازنده استقبال می كنیم.

وی ادامه داد: از هیچ رسانه ای گلایه ای نداریم و معتقدیم اگر مطلب یا انتقادی هم صورت می گیرد از روی دلسوزی و حل مشكل مردم است.

مقام عالی دولت در استان گفت: اعتقاد دارم كه به كمك رسانه ها برای توسعه استان نیازمندیم و در این راستا مشكلات صنفی و موانع كاری رسانه ها باید مرتفع شود تا به رسالت اصلی خود بپردازند.

استاندار مازندران تصریح كرد: مشكلات مالی نباید دامنه فعالیت روزنامه ها را محدود كند و در این حوزه ساماندهی آگهی ها می تواند بخشی از مشكلات را مرتفع کنند.

وی اظهار کرد: وقتی با پیگیری گسترده موفق شدیم ضریب برخورداری استان از اعتبارات ملی و استانی را افزایش دهیم می توانیم برای افزایش یارانه مطبوعات استان نیز گام جدی برداریم و پیگیری کنیم.

فلاح با اشاره به اینكه اصل و اساس فعالیت ما توسعه استان است و وقتی برای حاشیه ها و مسائل بیهوده نداریم گفت: مازندران از یك عقب ماندگی تاریخی رنج می برد و باید تمام فرصت خود را برای حل مشكلات استان بكار بگیریم و در این زمینه مطبوعات و رسانه ها می توانند نقش محوری و مهم ایفاء نموده و محور فعالیتها و توسعه و پیشرفت استان باشند.

وی بهره گیری از ظرفیت خیرین و واحدهای صنعتی و تولیدی برای رفع مشكلات مطبوعات و رسانه ها را یادآور شد و گفت: خانه مطبوعات متعلق به استان است و برای آن باید پروژه ای تعریف و زمینه احداث یك خانه مطبوعات مناسب را فراهم كرد.

وی بر همكاری متقابل و تعامل اصحاب رسانه با خدمتگزاران در استان تاكید كرد و گفت: مطبوعات تحول آفرین و حركت ساز هستند و ما به این جایگاه مهم اعتقاد داشته و داریم.

به گزارش ایسنا، احد جاودانی مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز به بیان وضعیت رسانه های استان پرداخت و بر توزیع مناسب آگهی مناقصه و مزایده، هماهنگی برای توزیع عادلانه آگهی های دادگستری، اشتراك روزنامه ها توسط شركت ها و دستگاه ها، توزیع مناسب وام كم بهره برای خرید دفاتر روزنامه ها و تجهیزات مورد نیاز، بازنگری در فعالیت روابط عمومی دستگاه های اجرایی و ارائه اخبار امید آفرین تاكید كرد.

 

 

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار