عزت الله ضرغامی با انتشار پستی مربوط به مهار آتش پتروشیمی بوعلی، به فیلم مورد علاقه خود قبل از انقلاب اشاره کرد.
کد خبر: ۲۵۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷ 13 July 2016
عزت الله ضرغامی با توجه به مهار حریق در پتروشیمی بوعلی مطلبی را در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

ضرغامی نوشت: ایستاده در آتش
با فداکاری و تلاش درخور تحسین آتش‌نشان‌ها، حریق عظیم صنایع پتروشیمی بوعلی خاموش شد. مدیریت و کنترل گسترش حریق به بخش‌های مهم دیگر و ایزوله کردن محل حریق با فوم‌ریزی گسترده و تأمین مواد موردنیاز از استانهای دیگر و حمله به مرکز حریق و خنک نگاهداشتن آن در دمای بالای استان خوزستان؛ کار ارزشمندی بود که رهبر معظم انقلاب از آن تقدیر کردند.
همه ملت ایران قدردان تلاش و ایثارگری جوانان متعهد و با انگیزه‌ای هستند که عاشقانه انجام مسئولیت کرده و از سرمایه‌های ارزشمند ملت محافظت کردند.
ضرغامی در این پست ادامه داد: پی نوشت؛ فیلم سینمایی «آسمان‌خراش جهنمی» از فیلم‌های مورد علاقه‌ی من است که قبل از انقلاب آن را دیدم. در این فیلم دیدنی و پرهیجان شاهد آتش‌سوزی عظیم و گسترده در ساختمان مرتفع و زیبایی هستیم که درس‌های زیادی به همراه دارد و نکات فراوانی را در موضوع اهمیت رعایت نکات ایمنی نشان می‌دهد.
پل نیومن در نقش رئیس آتش‌نشان‌ها و استیومک‌کویین در نقش سازنده آسمان‌خراش، بارها باهم تقاطع گفتمانی زیبا و شنیدنی دارند.آخرین جمله‌ای که به یادم مانده، تذکر رئیس آتش‌نشان‌ها به سازنده آسمان‌خراش است که می‌گوید هر وقت خواستی آسمان‌خراش بسازی به فکر آتش گرفتن آن و نجات مردم و مهار آن باش!مدیران مناطق حادثه خیز باید بدانند؛ مسأله ایمنی، اولویت اصلی در محیط کار است.
نزدیک کردن بروز حادثه به نقطه صفر با استفاده از تمام ضرایب ایمنی و اقدام سریع توسط مسئولان آموزش‌دیده، در همان لحظات اول می‌تواند از بروز حوادث پرهزینه و دلخراش بعدی جلوگیری کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار