رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد، از انتقال دائم دو تن از نونهالان فوتبالیست استان به باشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 03 July 2016
سیدپرویز موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: نونهالان فوتبالیست استان تاکنون به خوبی در مسابقات مختلف درخشیده و توانسته‌اند قهرمان بودن خود را ثابت کنند.
رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از انتقال دائم دو تن از نونهالان فوتبالیست زیر 10 سال استان به باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان که در لیگ برتر کشور است، خبر داد.
وی تصریح کرد: ابوالفضل نصیریان و کسرا طاهری دو تن از نونهالان زیر 10 سال مدرسه فوتبال ایرانیان یاسوج که تاکنون زیر نظر جلال بازیار، مربی برجسته استان مشغول کار بودند، به این باشگاه بزرگ انتقال دائم یافتند.
این مسؤول ضمن آرزوی موفقیت برای این دو نونهال هم‌استانی، گفت: ورزشکاران ما دارای پتانسیل و استعدادهای بالایی هستند که به کارگیری و استفاده از آنها نیازمند توجه و حمایت بیشتر مسؤولان استانی و ورزشی است.
موسوی با بیان اینکه ورزش را باید از همین سنین پایین آغاز و تقویت کرد، از مسؤولان امر خواست کشف و به کارگیری استعدادهای نخبه را با حساسیت بیشتر انجام دهند تا بتوانیم زمینه‌های توسعه ورزش استان را فراهم کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار