کد خبر: ۲۵۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ 01 July 2016


امام جمعه شهرستان فردیس گفت: استکبارجهانی و صهیونیست همه دست به دست هم دادند و می خواهند مسئله فلسطین را به مسئله چندم دنیا تبدیل کنند و به عنوان مسئله اصلی نبینند.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس افزود: اگر ملتی مانند ملت ایران امروز در هوای گرم به کف خیابانها در راهپیمایی روز قدس آمده و فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند تا قدس را احیا کنند.

وی افزود: مردم فلسطین بخاطر خیانت سران و رهبران فلسطینی که بعضی از جبهه ها در جمعیت فلسطین است در حق ملت خودشان خیانت و جفا کردند.

وی اظهار کرد: این ملت سالها در غزه گرفتار محاصره است و 70 سال زیر چکمه های صهیونیست جلاد و خوناشام در گلو و بدن این مردم مظلوم فشار وارد می کنند اگر ملت ایران فریاد می زند وظیفه انسانی خود را انجام می دهد و با این حرکت حمایت خود را از مردم فلسطین به گوش جهانیان می رساند.

وی در ادامه افزود: دنیای استکبارجهانی در صدد برآمد تا با ایجاد گروههای تکفیری انقلاب اسلامی را خاموش کنند ولی جوانان ایرانی به سوریه رفتند تا از مرزهای کشور دفاع کنند.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: در دنیای اسلام گروهی به نام داعش بزرگترین تروریست و اقتصادی دنیاست که از 90 کشور دنیا زیر پرچم داعش جمع شدند و به جان مردم مسلمان افتاده اند.

ایمانی افزود: باید حوزه های علمیه خود را تقویت کنیم طلبه هایی که بتوانند در دنیا تقلید تشیع و اهل بیت باشند دستگاههای تبلیغاتی و بزرگترین خبرگزاریهای دنیا در اختیار صهیونیستها قرار دارد.

وی اظهار کرد: با فیلمهایی که در هالیورد ساخته می شود و میلیارد ها دلار هزینه فیلم ها می کنند و در 105 شبکه ماهواره فارسی زبان برای ملت پخش کنند آنها می خواهند جوانان ایرانی را از فرهنگ دینی و ارزشهای اسلامی دور کنند.

ایمانی گفت: اگر در گذشته علامه هایی نظیر مجلسی،حلی،شیخ مفیدها نبودند اگر در زمان ما امام راحل و شهید مطهری نبودند این انسانهای بزرگ در حوزه علمیه تربیت شدند اگر آنها نبودند ما دینی نداشتیم.

وی افزود: امروز تابلوی ایران در مقابل دنیا دولتهای ما هستند باید سیاستهایی را که نظام ترسیم می کنند و سیاست گذاری ریل نظام در اختیار رهبری است و دولت مجری سیاستهاست و دولت نظریه پرداز و قانون گذار نیست ما باید از دولتها حمایت کنیم.

ایمانی اظهار کرد: مردم شهرستان فردیس سالیان سال منتظر چنین بشارتی از سوی استاندار البرز برای برگزاری انتخابات مستقل شورای شهر فردیس بودکه این شهرستان شورای شهر و شهرداری مستقلی از سال آینده خواهد داشت و این بزرگترین هدیه و سوغاتی بود که از سوی استاندار البرز به مردم فردیس داده شد.

در حاشیه نماز جمعه شهرستان فردیس نمایشگاهی از زورگویی هایی از صهیونیست با زبان هنر بر پا شده بود که رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فردیس در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: 40 تابلو کاریکاتور با موضوع نقد اندیشه و سیره صهیونیست با زبان هنر به بیان زورگویی مستکبران به نمایش درآمده است.

اسداله جعفری افزود: ریشه های اندیشه ای و فکری مستکبران در قالب بیان جملات پروتکل صهیونیست به تصویر کشیده شده است.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را حمایت از مردم مظلوم فلسطین و رزمندگان حزب الله لبنان بیان کرد.

همچنین در حاشیه نماز جمعه فردیس چادری از سوی داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان به اندازه گیری فشار و قند خون مردم روزه دارفردیس پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار