کد خبر: ۲۵۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 26 June 2016

 

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز ضمن انتقاد از تعدد مدیریتی در استان گفت: متاسفانه جابه جایی مدیران توسعه همه جانبه البرز را با مشکلاتی مواجه کرده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، هیربد معصومی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز که عصر امروز(5تیر)، در باشگاه میلاد کرج برگزار شد اظهار کرد: البرزجایگاه قابل توجه و پتانسیل های زیادی در حوزه ورزش دارد.

وی ادامه داد: مسئولان البرزی می توانن از مهاجر پذیری و جمعیت بالای البرز به عنوان فرصتی برای ارتقای هرچه بیشتر جایگاه ورزشی استان استفاده کنند.

معصومی اضافه کرد:با توجه به این که جمعیت جوان البرز از جمعیت میانسال آن بیشتر است از این رو باید توجه بیشتری به حوزه ورزش صورت بگیرد.

معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: حدود شش سهمیه المپیک کشور توسط ورزشکاران البرزی کسب شده است.

معصومی با گلایه از تعدد مدیریت در استان گفت: متاسفانه جابه جایی مدیران توسعه همه جانبه البرز را با مشکلاتی مواجه کرده است.

این مسئول درادامه صحبت هایش برلزوم توجه و حمایت وزرات ورزش و جوانان به ورزش البرز تاکید کرد و افزود: ظرفیت های بالای البرزدرحوزه ورزش توجه ویژه وزارت ورزش به این استان را می‌طلبد.

وی در پایان گفت: با توجه به نیاز استان از محل اعتبارات استانی یک میلیارد تومان به بودجه راه اندازی ورزشگاه شش هزار نفری انقلاب اضافه شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار