فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرعین با اشاره به پلمپ پنج مرکز غیرمجاز عرضه‌کننده مواد دخانی گفت:عرضه قلیان میوه ای در این شهرستان ممنوع است.
کد خبر: ۲۴۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 18 June 2016

به گزارش جمعه خبرنگار ایرنا، سرهنگ طهمورث امیدی افزود: در بررسی تنباکوهای عرضه شده در این واحدها مشخص شد که از بدترین مواد استفاده شده و حاوی مواد اعتیاد آور است .
وی تشریح کرد :عرضه قلیان در غذا خوری ها ممنوع و در این رابطه پنچ مرکز پلمپ و 260 قلیان ، 150 بسته تنباکو جمع آوری شده است.
وی با اشاره به برخورد جدی با عرضه کنندگان قلیان میوه ای یاد آور شد: کافه های سنتی حق استفاده از تنباکو میوه ای ندارد و در این رابطه هشت مکان اخطار گرفته اند و در صورت تکرار پلمپ می شوند.
وی اظهار داشت: در شهرستان سرعین 55 مورد قلیان سرا وجود دارد که اگر مسئولان بهداشت و مردم در این رابطه خواستار،' شهری بدون قلیان' باشند نیروی انتظامی با تمام قدرت در این رابطه کمک خواهد کرد.
سرهنگ امیدی گفت: در سال گذشته و امسال مناطق آلوده در شهرستان سرعین شناسایی و 280 نفردر رابطه با استعمال و عرضه مواد مخدر دستگیر و چهارکیلوگرم مواد مخدر نیز کشف و ضبط شده است.
وی یاد آور شد: جهت پیشگری از اعتیاد در روستاهای بزرگ هفت مورد کلاس آموزشی پیشگیری از اعتیاد برگزار و نمایشگاه هایی نیز در این مورد دایر شده است.
وی گفت :22 مورد از معتادان به کمپ ترک اعتیاد معرفی و با همکاری کمیته امداد و فنی حرفه ای از تسهیلات و آموزش بهره مند شده اند.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار