ارزانتر فیلم ببینید؛
تابناک: طرح اذان تا اذان را یکی از این نوع طرح ها در ماه رمضان سال های گذشته در استان اصفهان می توان دانست. البته این طرح در سال جاری با ساز و کاری جدید و در قالب تخفیف هایی خود را نشان داد.
کد خبر: ۲۴۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 17 June 2016
به گزارش تابناک اصفهان، هرچند روزهای روزه داری و ماه مبارک رمضان شاید در نظر برخی، روزهای کسادی و تعطیلی سینماهای کشور به شمار رود اما تجربه طرح های اکران های مخصوص این ماه نشان داده است که در صورت برنامه ریزی فرهنگی مناسب، نه تنها استقبال از اکران فیلم های رمضان کاهش نمی یابد بلکه در سانس هایی با حضور چشمگیر مخاطبان نیز همراه می شود.

طرح اذان تا اذان را یکی از این نوع طرح ها در ماه رمضان سال های گذشته در استان اصفهان می توان دانست. البته این طرح در سال جاری با ساز و کاری جدید و در قالب تخفیف هایی خود را نشان داد.

سینماهای اصفهان در این ایام و در سانس های قبل از اذان مغرب، بلیت های خود را نیم بها عرضه می کنند.

 سانس های درنظر گرفته شده برای این طرح نیز، به ترتیب ۱۰:۳۰، ۱۲:۳۰، ۱۴:۳۰، ۱۶:۳۰، ۱۸:۳۰، ۲۱:۱۵، ۲۳:۰۰ است.

البته اگر استقبال مردمی از برخی فیلم ها زیاد باشد، امکان قرار دادن سانس های فوق العاده نیز وجود دارد.

در ماه مبارک رمضان، سینما سوره اصفهان ساعت 21 به اکران فیلم ایستاده در غبار خواهد پرداخت.

فیلم بارکد، در سینما ساحل، ابد و یک روز در سینماهای فلسطین و فرهنگ فولادشهر و سینما یاسمن شاهین شهر، رسوایی 2 در سینما خانواده، سینما قدس سالن 2 و خنده های آتوسا در سینما خانواده،یک دزدی عاشقانه در سینما سپاهان سالن 1، اژدها وارد می شود در سینما ساحل، من سالوادور نیستم در سینما سپاهان سالن 2 و کوچه بی نام در سینما بهار شهرگز، اکران میشوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار