واکنش رییس هیئت فوتبال خراسان رضوی به فرافکنی کمالوند
یک بچه 12 ساله توپ جمع کن بوده و 5 ثانیه توپ را با تاخیر داده است، آیا این علت شکست گسترش بود؟ یعنی گسترش فولاد تبریز که 70 دقیقه نتوانسته بود گل بزند در آن 5 ثانیه قرار بود گل بزند؟ شکست گسترش در بازی رفت مقابل پدیده و دیدار جام حذفی هم تقصیر این بچه 12 ساله بود؟ ...
کد خبر: ۲۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶ 19 April 2015

محمدمهدی برادران خلخالی درباره اظهارات تند سرمربی تیم گسترش پس از بازی روز گذشته پدیده مقابل این تیم افزود: نمی دانم چرا وقتی تیم ها به پیروزی می رسند خبری از این حرف و حدیث ها نیست اما وقتی شکستی اتفاق می افتد بهانه از زمین و آسمان جور می شود.خدا را شکر کاسه و کوزه ها این بار سر یک نوجوان شکست شد.

وی ادامه داد: برای گسترش فولاد و تیمی که نماینده مردم آذربایجان است اینگونه بهانه آوردن ها زشت است. یک بچه 12 ساله توپ جمع کن بوده و 5 ثانیه توپ را با تاخیر داده است، آیا این علت شکست گسترش بود؟ تیم گسترش دقایق زیادی فرصت داشت تا نتیجه 2 بر یک را به تساوی بکشاند اما در نهایت این بازی به برتری پدیده انجامید.یعنی گسترش که 70 دقیقه نتوانسته بود گل بزند در آن 5 ثانیه قرار بود گل بزند؟

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: فراز کمالوند که مدعی اخلاق مداری است چرا نمی گوید دروازه بان تیمش به سمت آن نوجوان 12 ساله رفت و می خواست او را له کند؟ آیا این اخلاق است؟ شکست گسترش در بازی رفت مقابل پدیده و دیدار جام حذفی هم تقصیر این بچه 12 ساله بود؟ 

برادران درباره اینکه گفته می شود توپ جمع کن های مشهدی برای دقایق مختلف بازی و بسته به نوع نتیجه به نفع یا ضرر پدیده توجیه شده اند، بیان داشت: اینها صحبت های تیم های بازنده است یا بهتر بگویم اظهارات افرادی است که به دنبال حاشیه هستند. استقلال و پرسپولیس هم به مشهد آمدند تا مقابل پدیده بازی کنند. آیا قلعه نویی و درخشان پس از بازی پدیده نسبت به عملکرد توپ جمع کن ها کوچکترین اعتراضی داشتند؟ این توپ جمع کن ها گروهی نوجوان عاشق فوتبال هستند که دنبال حاشیه نمی روند و وظیفه شان را انجام می دهند.

وی افزود: امروز با اداره ورزش و جوانان استان نشستی داشتیم و قرار شد مراتب به اداره حراست ارجاع داده شود. ما قصد نداشته و نداریم که این بازی را ادامه بدهیم اما اگر کمالوند می خواهد نسبت به اظهارات خلاف واقع ادامه بدهد به طور حتم تا پایان ماجرا برای روشن شدن اذهان مردم اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و از او شکایت می کنیم.

کمالوند بعد از باخت در مشهد در مورد مسائل فنی صحبت نکرد و فقط در مورد دعوای دروازه بان با توپ جمع کن خیلی شدید اعتراض کرد و گفت:

اجازه بدهید راجع بازی صحبت نکنم . این چه فوتبالی است؟ واقعا خیلی خجالت آور است. مردم جهان به کره مریخ می روند اما هنوز این مشکلات  در فوتبال ما حل نشده. کدام دفاع وسط یا گلری به اینجا آمده که راحت بازی کرده؟
وزیر ورزش باید معضل فوتبال مشهد را حل کند. این شهر مشکل توپ جمع کن دارد. مگر زن و بچه و خواهر و مادر به  دروازه بان از قاره دیگری آمده ؟ او هم هموطن ماست. دفعه اول به دروازه بان ما توهین کردند و داور گفت اگر باز هم تکرار شود برخورد می کنم. اما آقای داور چطور می تواند فحش بدهد. زمان ما این خبرها نبود. فحاشی برای چه بود؟ فوتبال تمام شد و برد برای پدیده. دروازه بان و دفاع وسط ما گریه شان گرفتند. به چه گناهی به بازیکنان ما فحش ناموسی دادند. من با مردم مشهد زندگی کردم  و مردم خوبی هستند اما این اتفاقات به اسم مردم با فرهنگ مشهد تمام می شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
ROMANIA
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
سلام اینکه آقای برادران سررشته ای ازفوتبال دارن جای سواله والی ایشان ابتدا از قهرمانی بااون سوابقش دفاع نمیکردن وبعددرموردتوپ جمع کنهای شهرمون که شهره آفاقن بدنبال توجیح نبودن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار