کد خبر: ۲۴۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸ 14 June 2016
کارگردان مازندرانی گفت: کار فیلمبرداری مستند از دماوند تا خزر در منطقه لاریجان شهرستان مازندران آغاز شده است.

مهدی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: کار فیلم‌برداری مستند از دماوند تا خزر در منطقه لاریجان آغاز شده است.

وی افزود: این مستند با همکاری شهرداری آمل، رینه و گزنگ تصویربرداری اولیه را در ارتفاعات بام ایران آغاز کرد.

کارگردان مازندرانی با اشاره به سرعت مطلوب تصویربرداری این مجموعه، تصریح کرد: این فیلم در 70 دقیقه ضبط ‌شده و در آن از تصاویر هوایی بسیار خوبی استفاده می‌شود.

وی با تأکید بر فعالیت تصویربرداران سینمای حرفه‌ای در مستند از دماوند تا خزر، بیان کرد: در این مجموعه نیازمند حمایت بخش خصوصی و دولتی هستیم هر چند احتمال می‌رود رونمایی این مجموعه در یکی از شهرهای کشور ایتالیا انجام شود.

حیدری با اعلام اینکه در مجموعه آینده در حال آماده کردن فیلم داستانی آرش هستم، خاطرنشان کرد: قرار است کار تصویربرداری این مجموعه در منطقه ییلاقی چلاو و ارتفاعات فیل‌بند انجام شود همچنین بخشی از فیلم نیز در ارتفاعات لاریجان ضبط می‌شود.

وی با اشاره به استفاده از بازیگران توانمند کشور در کنار بازیگران بومی در مجموعه مستند از دماوند تا خزر و استفاده از آنها در لوکیشن‌های مختلف، اظهار کرد: با قرار گرفتن در موقعیت فیلمبرداری سعی دارم تا بیشتر از گذشته در موقعیت لازم قرار گرفته و شرایط را لمس کنم.

حیدری با تأکید بر در دست اقدام بودن مجموعه‌ای بلند که کار ضبط آن پاییز امسال انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: فیلم‌نامه این اثر جدید چند سال قبل نوشته و ثبت شده و قصد دارم با نویسنده حرفه‌ای کار بازنویسی آن را انجام دهم البته استفاده از بازیگران بومی در این مجموعه مورد نظر است.

وی گفت: فیلم مستند ده، چهار و نیم، سه و نیم که سال گذشته تولید شده و مورد استقبال زیادی قرار گرفت هم به تصویر کشیدن طلبه جوان و نیک‌اندیش بود که کلیه خود را به کودک بیمار دیالیزی اهدا کرده و این اثر در چندین جشنواره حائز جایزه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار