متأسفانه پدیده تکدی‌گری یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی است که در واقع نمایی از بحران را در ساختار جامعه ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۲۴۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵ 14 June 2016
 معاون خدمات شهري شهرداری ملایر گفت: متأسفانه پدیده تکدی‌گری یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی است که در واقع نمایی از بحران را در ساختار جامعه ایجاد می‌کند.

به گزارش ایسنا، امير رضايي، در این رابطه با اشاره به تبدیل تکدی‌گری به یک صنعت درآمدزا و آسیب‌زا، افزود: متکدیان با استفاده از روش‌های مختلف سعی در برانگیختن حس همدلی و نوع‌دوستی و اعتقادات مذهبی مردم دارند و در بسیاری از موارد نیز به اهداف خود می‌رسند.

وی اظهار کرد: طرح ضربتي جمع‌آوري متکدیان در ماه مبارک رمضان توسط واحد امور شهر در خیابان‌ خيام، ميدان تعاون و پمپ بنزین خيابان اراك به اجرای درآمده است.

رضایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه‌های مختلف این واحد در طول ماه مبارک رمضان و مناسبت‌سازی جلوه و ظاهر شهر با این ماه، به نصب المان موقت فانوس اشاره کرد.

معاون خدمات شهري شهرداری ملایر ادامه داد: همزمان با ماه مبارک رمضان، واحد زیباسازی شهرداري ملاير اقدام به طراحی و نصب المان موقت فانوس در سه راه اميركبير کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این المان که ماه رمضان را به اذهان متبادر می‌کند از جنس فلز و سيمان بوده و فانوس به ابعاد 1.5×2.5 متر و ماه خوب خدا به قطر 3، به همراه نورپردازی و جلوه‌ای خاص در شب است که توسط نیروهای واحد زیباسازی ساخته و نصب شده است.

معاون شهردار ملایر افزود: این اقدام در کنار سایر اقدامات انجام یافته به منظور افزایش زیبایی‌های بصری سطح شهر و همخوانی معابر با این ماه مبارک انجام گرفته که موجب افزایش زیبایی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار