کد خبر: ۲۴۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 14 June 2016


فرماندار اشتهارد با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان نیاز مردم به برخی اقلام و مواد غذایی بیشتر می‌شود، گفت: به همین دلیل برخی در صدد سو استفاده از این وضعیت بر می‌آیند.

ابوالفضل اینانلو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، گفت: ماه رمضان در میان مسلمانان ایران و جهان از جایگاه رفیعی برخوردار است؛ به همین دلیل در این ماه شاهد تلاش برای پاکی روح و نفس از طریق روزه و دیگر مراسم معنوی هستیم.

وی افزود: یکی دیگر از رسوماتی که همیشه در این ماه به جای آورده می‌شود؛ تدارک سفره‌های افطار برای دید و بازدیدها و اطعام نیازمندان و ایتام است که نقش بسیار زیادی در گسترش معنویات دارد.

اینانلو در ادامه با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان نیاز مردم به برخی اقلام و مواد غذایی بیشتر می‌شود، گفت: به همین دلیل برخی در صدد سو استفاده از این وضعیت بر می‌آیند و قیمت‌ها را به طور غیرقانونی افزایش می‌دهند.

فرماندار اشتهارد اعلام کرد: این اقدامات اجرای طرح کنترل و نظارت بر قیمت ها را اجتناب‌ناپذیر کرد به همین دلیل با همکاری دستگاه های نظارتی و بازرسی و نهادهای اجرایی این طرح ضربتی از روز گذشته آغاز شد.

اینانلو در بخش دیگری از سخنان خود به تامین اقلام مورد نیاز مردم در این ماه اشاره کرد و گفت: هیچ نگرانی برای تامین اقلام و کالاهای ضروری در شهرستان وجود ندارد و همه مواد مورد نیاز در بازار موجود است.

وی ادامه داد: از طرف دیگر در صورت مشاهده هرگونه کم فروشی، عدم رعایت قیمت و گرانفروشی، با واحد صنفی متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اینانلو در پایان گفت: از اتحادیه ها و واحدهای صنفی تقاضا داریم در این ماه پربرکت با بازرسان و ناظران کمال همکاری را داشته باشند تا این ماه را با بهره معنوی و بدون هیچ مشکلی به پایان برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار