فرید محبی در دیدارمدیرکل دیوان محاسبات استان عنوان کرد
مدیرکل کمیته امداد استان گفت: گردش مالی کمیته امداد استان در سال گذشته، از محل اعتبارات دولتی بیش از 733 میلیارد ریال برآورد شد.
کد خبر: ۲۴۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 12 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،فرید محبی در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان، گفت: كليه فعاليتها ، اقدامات و برنامه‌هاي اين نهاد در حوزه ها و بخشهاي مختلف از جمله در بحث وجوهات شرعی و مردمی بطور مستمر و مداوم مورد نظارت وحسابرسی قرار می گیرد.
وی قانون مداری و قانون گرایی در کمیته امداد را یک اصل دانست و بیان کرد:کمیته امداد یک نهاد ارزشی است و مستقیماً زیر نظر مقام معظم رهبری به مردم نیازمند خدمت رسانی می کند.
محبی با بیان اینکه کمیته امداد جهت سلامت کار، بازرسی داخلی و حسابرسی دارد، افزود: وجود یک نظام نظارت و بازرسي لازمه حفظ سلامت و رشد و توسعه هر مجموعه و سازمان و موجب پيشرفت و تعالی آن است.
وی گردش مالی کمیته امداد از محل اعتبارات دولتی در سال گذشته را در سرفصلهای مختلف بیش از 733 میلیارد و 665 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: از این مبلغ 636 میلیون ریال صرف تملک دارایی سرمایه ای شده است .که نشان از تلاش، همکاری امدادگران استان دارد.
وی ضمن تقدیر از همکاری دیوان محاسبات خواهان رسیدگی سریع تر به امر نظارت و جمع بندی حسابهای مالی سال گذشته این نهاد شد.
سلامت اداری بالا در کمیته امداد
مدیرکل دیوان محاسبات استان ضمن تقدیر از برنامه های کمیته امداد درخصوص خدمت رسانی به اقشار نیازمند جامعه، گفت: هدف دیوان محاسبات خدمت و ارایه راهکارهای قانونی در حوزه مصارف ومنابع مالی است.
ابراهیم مرادیان ضمن تأکید بر تمکین به قانون در دستگاههای اجرایی بیان داشت: کمیته امداد با توجه به فیلترهایی که در سطح کلان و استان وجود دارد جزء دستگاههایی است که از سلامت بسیار بالایی برخوردار است.
وی با بیان اینکه سیاست دیوان محاسبات سیاست پیشگیرانه است و ضروری است تا با هماهنگی بیشتر بین دیوان محاسبات و ذیحسابان جلوی بی انضباطی مالی در دستگاهها گرفته شود، بیان کرد: از تجمیع اسناد و ارسال به صورت کلان خودداری شود.
مرادیان در خصوص تکمیل و جمع بندی حسابهای مالی سال گذشته این نهاد در کوتاهترین زمان ممکن قول مساعدت و همکاری داد و یادآور شد: اسناد را هر سه ماه یکبار به دیوان محاسبات ارسال تا تأیید و برگشت داده شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار