ابراهیم عباسپور :
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه در نشست با مسئولین کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان گفت: کانونهای فرهنگی هنری مساجد رتبه بندی می شوند .
کد خبر: ۲۴۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 11 June 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ ابراهیم عباس پور افزود:  به کانونهای درج ١ مبلغ ده میلیون ریال، درجه ٢ هفت میلیون ریال و درجه ٣ چهارمیلیون ریال پرداخت می شود.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای برنامه ششم توسعه کانون هایی که برنامه محور باشند دراولویت حمایت ها قرارخواهند گرفت و ضمن تأیید طرح هایی که از کارآمدی خوبی برخوردار باشند ازسوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان  در قالب طرح مبلغ ١٠ تا  ٢٠  میلیون ریال با اولویت کانون های تخصصی و فعال پرداخت می شود .

ابراهیم عباسپور اظهار داشت: از خانه های نور و کتابخانه های فعال کانون های مساجد هم تجلیل می شود و مبالغی  از ٢ تا٤ میلیون ریال اعتبار سرانه پرداخت می شود.

وی همچنین بیان داشت: مهلت احیای فعالیت کانونها تاپایان سال جاری می باشد و پس از بازدید کانونهایی که راکد باشند از سبد حمایتی برخوردارنخواهند شد و درصورت عدم فعالیت درمهلت اعلام شده مجوزآنان لغو خواهد شد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار