کد خبر: ۲۴۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳ 10 June 2016

او قبلا دو فرزند را به دنیا آورده بود، بنابراین به خوبی معنای بچه دار شدن را می‌فهمید. او چندین بار به پزشکش اطلاع داد که شاید باردار شده است، اما پزشک با قطعیت تمام این موضوع را رد می‌کرد. حتی یک بار به دلیل اصرار وی، پزشک از او آزمایش فراصوت گرفت. اما این بار هم آن پزشک تصمیم گرفت تا بچه‌ی داخل رحم او را نادیده بگیرد.

 
در دوران بارداری، او مجبور به استفاده از ایبوپروفن و رژیم غذایی کم چرب شد: هر دو مورد برای کودک و مادر خطرناک است.
 
بارداری او سرانجام در هفت ماهگی تشخیص داده شد و نوزاد او در هفت ماهگی به دنیا آمد. اگر این کار صورت نمی‌گرفت، جنین به طور حتم می‌مرد.
 
7. پزشکی که به بیمارانش گرسنگی می‌داد
لیندا برفیلد هازارد هیچ گاه به دانشکده پزشکی نرفت، اما به دلیل مشکلات قوانین پزشکی واشنگتن در دهه نخست قرن بیست، موفق شد گواهینامه پزشکی دریافت کند. شعار او این بود: «گرسنگی کشیدن تمام بیماری‌ها را دوا می‌کند.»
 
رژیم غذایی او گوجه فرنگی و سوپ مارچوبه بود که باید در دراز مدت استفاده می‌شد. او معتقد بود که گرسنگی کشیدن درازمدت می‌تواند تمام سموم را از بدن خارج کند. اما متاسفانه چند تن از بیمارانش در حین مراقبت وی از روی گرسنگیِ شدید جان دادند.
 
او اما در مراجع قضایی حاضر نشد و کلینیکی دیگر را تاسیس کرد که 40 بیمار دیگر در آن جان دادند. برخی از بیماران بالغ او هنگام جان دادن تنها 27 کیلوگرم وزن داشتند. خانم هازارد حتی از بیمارانش دزدی هم می‌کرد.

پزشکان جهنمی یا قاتلین زنجیره‌ای؟!

در سال 1911 میلادی، او سرانجام دستگیر شد و حکم اعدام برای او صادر شد. خانم هازارد در آن زمان با ادعای فراوان گفت: «آن‌ها چشم دیدن یک پزشک خانم موفق را ندارند... من حتی زیر چوبه دار هم جان نخواهم داد، چرا که ماهیچه‌های گردنم خیلی قوی است.»
 
البته کار او هیچ‌گاه به اعدام نرسید. مدتی بعد حکمی آمد که قتل‌های او غیر عمد تشخیص داده شده بود. در آن حکم، خانم هازارد به 20 سال حبس محکوم شده بود که آن هم پس از دو سال حبس بخشیده شد. این بار مرکزی دیگر را با نام «مدرسه سلامتی» تاسیس کرد. خانم هازارد حتی تمام کالبدشکافی‌ها را خودش انجام می‌داد تا از پیگرد قانونی در امان بماند. آن مرکز در نهایت در سال 1935 با خاک یکسان شد.
 
سه سال پس از آن ماجرا، خود خانم هازارد به بیماری مبتلا شد که برای درمان آن سعی کرد روش درمانی خودش یعنی «گرسنگی درمانی» را امتحان کند. خانم هازارد بر اثر همین روش درمان جان داد.
 
8. پزشک زنان و مشروبات الکلی
«کریستوفر دریسکیل» را می‌توان بدترین پزشک جهان نامید! او جراح زنان و زایمان بود و در نیومکزیکو زندگی می‌کرد. آقای دریسکیل همیشه مشروبات الکلی در مطبش نگه می‌داشت. او با حالتی کاملا مست نسخه می‌نوشت و حتی با بیماران خود رابطه جنسی برقرار می‌کرد.

پزشکان جهنمی یا قاتلین زنجیره‌ای؟!

او حتی قرار بیماران خود را به سادگی لغو می‌کرد. برای نمونه، یکی از بیماران باردارش به زایمان فوری نیاز داشت، اما آقای دریسکیل به دلیل عیاشی به کمک بیمار خود نرفت.

منبع: Oddee
ترجمه: وبسایت فرادید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :