مسئول بسیج هنرمندان فسا گفت: نخستین جشنواره استندآپ کمدی جنوب کشور با هدف کشف استعدادها در این زمینه و استفاده از ظرفیت‌های موجود در برنامه‌های مختلف، به میزبانی فسا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲ 09 June 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:ابراهیم شیشه گر  اظهارداشت:هدف اصلی این جشنواره معرفی افراد هنرمند و با استعداد در زمینه استندآپ و بهره مندی از آن ها در برنامه‌های مختلف در شهرستان و استان است.
وی ادامه داد:بسیج هنرمندان شهرستان فسا با برنامه ریزی های صورت گرفته بر آن شده تا با همکاری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فسا نسبت به برگزاری این جشنواره از بین افرادی که ظرفیت اجرای استندآپ کمدی دارند، بهترین‌ها را انتخاب کند.
دبیر جشنواره استند آپ کمدی گفت: شرکت کنندگان تا 15 تیرماه فرصت دارند با مراجعه به دفتر بسیج هنرمندان فسا واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فسا به دبیرخانه جشنواره نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی اضافه کرد: دبیرخانه این جشنواره هیچ محدودیتی سنی برای شرکت‌کنندگان در نظر نگرفته است و به احتمال زیاد منتخبین در بخش جنبی جشنواره منطقه ای تئاتر پسامهر و شهروند برای مردم اجرا خواهند داشت.
کمدی ایستاده یا استند آپ کمدی نوعی از کمدی است که در آن اجرا کننده بصورت مستقیم با شنوندگان صحبت می‌کند.
در این نمایش کمدی که معمولاً توسط یک نفر اجرا می‌شود، کمدین با اجرای سریعی از داستان گویی، لطیفه و شوخی‌های کوتاه و گذرا و بداهه سازی‌هایی که جمع تماشاگران پذیرای آنها باشند به انتقال مضامین می‌پردازد.
اجراکننده معمولاً سرنوشت مسائل و معضلاتی را که بسیار مهم و جدی اجتماع کلی را درگیر خود ساخته به چالش می‌کشد، به این امید که باعث شگفتی و خنده تماشاگران شود و مشکلات اجتماع را با لبخند تبدیل به آرامش کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار