کد خبر: ۲۴۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶ 07 June 2016
به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: مرزداران مستقر در هنگ ها، گردان ها و یگان های مرزی از اول خرداد سالجاری با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی توانستند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر، کالا و سوخت را از قاچاقچیان کشف و ضبط کنند.
وی تصریح کرد: مرزداران پرتلاش سیستان و بلوچستان در مدت یاد شده ضمن هلاکت و دستگیری 11 نفر قاچاقچی و توقیف 14 دستگاه وسیله نقلیه حامل سه تن و 497 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین، مرفین، کراک و حشیش را در درگیری های مسلحانه با سوداگران مرگ کشف و ضبط کردند.
وی همچنین از موفقیت مرزداران سیستان و بلوچستان در مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی خبر داد و گفت: کشف و ضبط مقدار 10 هزار و 831 لیتر سوخت قاچاق و توقیف 18 دستگاه وسیله نقلیه به همراه دستگیری تعداد 48 نفر قاچاقچی در این مدت حاصل تلاش مرزداران استان در راستای جلوگیری از خروج فرآورده های نفتی بوده است.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران در این مدت موفق شدند 452 نفر متجاوز و عابر غیر مجاز که قصد ورود به کشور را داشتند در نوار مرزی دستگیر کنند که در این رابطه یک نفر قاچاقچی انسان دستگیر و 2 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.
سردار حبیبی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، همچنین بر لزوم حمایت از کالاهای تولید داخل افزود: مرزداران در این مدت از خروج میلیارد ها ریال سرمایه ملی از کشور جلوگیری کرده و مقادیر قابل توجهی کالا از قبیل 130 کیلوگرم برنج و 41 راس احشام و 361 متر پارچه را کشف و ضبط کند.
وی با قدردانی از نقش موثر و همکاری خوب مرزنشینان در برقراری امنیت پایدار و حراست از مرزهای این استان خاطرنشان کرد: مرزداران و دریابانان استان با پاسداری از مرزهای جنوب شرقی کشور، منطقه را برای فعالیت سوداگران مرگ نا امن کرده و با هرگونه تجاوز به مرزهای مقدس ایران اسلامی مقتدرانه برخورد خواهند کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار