کد خبر: ۲۴۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳ 06 June 2016

رئیس هیأت والیبال مازندران گفت: در صورت عدم همکاری فدراسیون برای میزبانی، والیبال مازندران از لیگ قهرمانی کشور کنار می‌کشد.

به گزارش تابناک مازندران، سید میلاد تقوی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه مازندران جزء استان‌های برتر و نمونه والیبال کشور است، اظهار کرد: تعامل و همکاری بسیار خوبی با فدراسیون در زمینه اعزام تیم‌های مازندرانی در لیگ قهرمانی کشور داریم، اما در صورت عدم میزبانی، دیگر تیم‌های مازندرانی در لیگ کشور شرکت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه مازندران در تمام رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید در لیگ کشور شرکت می‌کند، بیان کرد: برای شرکت تیم‌های در لیگ کشور هزینه‌های زیادی را متقبل می شویم اما وجود این همه سختی علاقه داریم یک بار هم میزبان حریفان شویم.

رئیس هیأت والیبال مازندران با بیان اینکه هرگونه امکانات رفاهی و اسکان را برای تیم‌ها فراهم می کنیم، افزود: از سوی فدراسیون دو سال پیاپی میزبان مسابقات رده سنی پایه جوانان تغییر نمی‌کند و همان استان‌های مربوطه با توجه به ایجاد مشکلاتی که برای تیم‌ها ایجاد می‌کنند، دوباره میزبان مسابقات انتخاب می‌شوند.

این مسؤول صعود تیم ملی والیبال کشورمان را پس از 52 سال به المپیک ریو 2016 تبریک گفت و افزود: فدراسیون برای این صعود با برنامه پیش رفت و حتی هدف فدراسیون کسب نتایج درخشان و مقامی در خور تیم ملی در بازی‌های المپیک است.

تقوی از برگزاری مراسم استقبال از غلامی و میرزاجان‌پور دو قهرمان والیبال کشورمان در مازندران خبر داد و تصریح کرد: به طور حتم با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان، هیأت استان و شهرستان از عادل غلامی در آمل و مجتبی میرزاجان‌پور در بابل مراسم استقبال برگزار می‌شود.

وی تعامل با آموزش و پرورش برای ترویج و توسعه والیبال را ضروری دانست و گفت: برگزاری مسابقات در رده‌های مختلف سنی سبب شناسایی، کشف استعداد و نخبه والیبال در سطح استان می‌شود.

رئیس هیأت والیبال مازندران درباره وضعیت تیم‌های کاله آمل و عمران شهرداری ساری، افزود: کاله شناسنامه والیبال استان است و عمران شهرداری ساری نیز با انجام بازی‌های درخشان در لیگ دسته یک کشور موفق شد به لیگ برتر صعود کند.

این مسؤول ادامه داد: مازندران پس از تهران به عنوان دومین استانی است که دارای دو نماینده در لیگ برتر والیبال بوده و تلاش داریم تا شرایط حضور تیم سازمان عمران شهرداری ساری را که خواسته مردم مرکز استان است پس از سال‌ها در لیگ برتر فراهم کنیم.

تقوی از سامان‌دهی 13 هزار و 500 ورزشکار والیبالیست در مازندران خبر داد و یادآور شد: اگر نظارت و قانون ساماندهی ورزشکاران مشخص شود تعداد ورزشکاران بیمه‌شده رشته والیبال بیشتر است.

وی درباره اعزام تیم منتخب ساری برای برگزاری اردوی مشترک با جمهوری داغستان، افزود: تفاهم‌نامه اولیه بین مسؤولان ورزش و جوانان مازندران و داغستان در رشته‌های مختلف از جمله والیبال انجام شد تا اردوی مشترک دو طرفه برای کشف استعدادها برگزار شود که به‌زودی این امر محقق می‌شود.

رئیس هیأت والیبال مازندران در پایان از ظرفیت بسیار خوب والیبال در سطح استان خبر داد و گفت: بیش از 100 کانون در والیبال مازندران برای پرورش استعداد تلاش دارند اما برخی از این کانون‌ها مجوز ندارند و باید از فعالیت رسمی آنها خودداری شود.

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار