پیگیری پرونده مدیر 9 ساله در بازرسی البرز
مهمترین خبر این هفته مربوط به پیگیری پرونده حضور مدیری در نظرآباد است که 9 سال مامور به خدمت بوده و در این مدت به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری کار میکند. پیگیری‌های تابناک موجب شد که مدیر بازرسی استانداری البرز به موضوع ورود پیدا کند.
کد خبر: ۲۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۹ 18 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: هفته‌ای که گذشت خبرهای تابناک با انتشار اخبار مربوط به حواشی افزایش کرایه تاکسی‌ها آغاز شد.

در این گزارش با عنوان "آیا افزایش کرایه تاکسی در کرج قانونی است؟" به بیان مسائل پشت پرده این امر پرداخته شده است.

اظهارات معاون قضایی ندامتگاه قزلحصار دست مایه گزارشی از سوی تابناک با عنوان "ندامتگاه قزلحصار چه تعداد زندانی دارد؟" شد که هم اکنون پربازدیدترین خبر تابناک البرز است.

انتشار گزارشی درباره میزان صدقه‌ای که نظرآبادی‌ها در طول یک روز و یک سال پرداخت می‌کنند نیز از جمله اخبار مهم تابناک البرز در این هفته بود.

اعتراض شدید رئیس کل دادگستری استان البرز به ساخت و سازهای غیر مجاز در گزارشی با عنوان "به جای پارکینگ، مجوز مغازه می‌دهند" در این هفته منتشر شده است.

برگزاری نخستین جلسه کمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری البرز و انتشار خبر رسمی کشف "کشف 25 هزار قوطی مشروب الکلی طی یک سال در البرز" نیز از جمله اخبار مهم تابناک البرز در هفته‌ای که گذشت بود.

در روزهای اخیر شاهد بارش شدید باران در استان البرز بودیم که تابناک البرز به انتشار گزارش‌هایی در این رابطه پرداخت و در نهایت نیز مشخص گردید که سیل و طغیان ناشی از این بارش‌ها در مجموع خسارت زیادی به البرز وارد کرد که گزارش آن را می توانید در خبر "خسارت سیل در البرز به 97 میلیارد تومان رسید" مطالعه کنید.

وظیفه دستگاه‌های مختلف در جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان البرز نیز یکی دیگر از گزارش‌های مهم تابناک در البرز بود که با تیتر "جمع‌آوری متکدیان وظیفه کیست؟" انتشار یافت.

برگزاری "تجمع اعتراضی معلمان البرزی" نیز از جمله رخدادهای مهم این هفته بود که از سوی تابناک البرز پوشش خبری داده شد.

همچنین در این هفته خبرهای مهم ورزشی با عنوان‌های "جلالی: از چیزی که می‌ترسیدم، سرم آمد" ، "دعوت جودوکار البرزی به اردوی تیم ملی" ، "اختلافات سایپا و مدیران البرزی بالا گرفت" ، "توهین به داور در فرهنگ البرز جایی ندارد" و "درخشش تکواندوکاران البرزی در مسابقات آسیایی" منتشر شده است.

مهمترین خبر این هفته مربوط به پیگیری پرونده حضور مدیری در شهرستان نظرآباد است که 9 سال مامور به خدمت بوده و در این مدت به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری فعال بوده است. پیگیری‌های تابناک موجب شد که مدیر بازرسی استانداری البرز به موضوع ورود پیدا کند. این گزارش با عنوان "بررسی وضعیت سرپرست عمرانی فرمانداری نظرآباد در بازرسی" در روز 25 فروردین منتشر شد و هم اکنون پر بحث‌ترین خبر تابناک البرز است.

و بالاخره اینکه در روز جمعه خطبه‌های نماز جمعه کرج به امامت آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز با عنوان "مطالب منقول از بیت امام (ره) خلاف واقع است" منتشر شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
ما به خود میبالیم با داشتن تابناک البرز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار