مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد گفت: پارسال بيش از یک‏‏هزار سبد غذایی بین خانواده‎‎های کودکان مبتلا به سوء تغذيه اين شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۲۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 16 April 2015
به گزارش تابناک یزد، "حسین زین‌‌الدینی" در اين باره تصريح كرد: در سال گذشته تعداد یک هزار و هشت سبد غذایی بین 95 کودک بالای شش ماه تا زیر 6 سال مبتلا به سوء تغذیه در ميبد توزیع شد.

وي سرانه هر کودک دچار سوء تغذیه را ماهیانه 600 هزار ریال عنوان کرد و گفت: پارسال مبلغ 604 میلیون ریال به صورت بن کارت جهت خرید مواد غذایی تعریف شده به خانواده‎‎های دارای کودک دچار سوء تغذیه پرداخت شد.

اين مسئول در ادامه خاطرنشان كرد: سوء تغذیه یکی از مشکلات کودکان قشر محروم جامعه به دلیل تغذیه نامناسب است و کمک به این کودکان یکی از طرح‌ها و برنامه‌های کاری کمیته امداد است.

وی اظهار كرد: کودکان مبتلا به سوء تغذیه از طریق این نهاد و شبکه بهداشت، شناسایی و سبدهای غذایی برای آنان در نظر گرفته می‌شود.

زین الدینی اضافه کرد: طرح توزیع سبد غذایی در راستای بهبود تغذیه کودکان مبتلا به سوء تغذیه و با هدف ارتقای سطح سلامت کودکان اجرایی شده است.

مدیر کمیته امداد میبد در پايان با اشاره به این که کودکان دچار سوء تغذیه از طریق شبکه بهداشت و درمان شهرستان به این نهاد معرفی و تحت پوشش این طرح قرار می‎‎گیرند، خاطرنشان کرد: طرح پایش سلامت کودکان دچار سوء تغذیه هر شش ماه یک بار توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام و در صورت تايید سلامت کودکان از چرخه حمایت خارج می‎‎شوند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار