رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران گفت: در حال حاضر با افزایش قیمت موز در بازار مواجه هستیم که دلیل آن بالا رفتن تقاضا و برگزاری مراسم است که بعد از این ایام به قیمت قبلی برمی‌گردد.
کد خبر: ۲۳۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 19 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، امیرحسین فخرآوران درباره قیمت میوه و تره‌بار در بازار اظهار کرد: در حال حاضر با افزایش قیمت موز در بازار مواجه هستیم که دلیل آن بالا رفتن تقاضا و برگزاری مراسم است که بعد از این ایام به قیمت قبلی برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت گیلاس در بازار از 20 تا 25 هزار تومان است، افزود: با ورود گیلاس در بازار با روند کاهشی قیمت این میوه در هفته‌ آینده مواجه می‌شویم.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران ادامه داد: در حال حاضر قیمت آلوچه شهریاری 5 هزار، آلوچه محلی یک‌هزار، سیب سفید و قرمز 2 هزار و 500، لیموترش یک‌هزار و 500، خربزه، طالبی، گوجه، سیب‌زمینی، بادمجان یک‌هزار، کرفس و خیار محلی یک‌هزار و 200، هویج یک‌هزار و 500، کاهو، کلم قرمز و سفید 700، هندوانه 600، زردآلو 6 تا 7 هزار، موز 5 هزار و 300، کیوی 2 هزار و 500 و هلو 2 هزار و 500 تا 4 هزار تومان است.

این مسؤول اضافه کرد: فروشندگان باید با دریافت سود 20 تا 30 درصدی محصول میوه را در بازار به فروش برسانند و دریافت سود بیشتر تخلف محسوب شده و با این موضوع به‌صورت جدی برخورد می‌شود.

فخرآوران در مورد وضعیت میوه و تره‌بار در بازار، اظهار کرد: در حال حاضر میوه در بازار از قیمت مناسبی برخوردار است و مشکلی نیز در میزان عرضه میوه‌ها در بازار وجود ندارد.

وی در پایان گفت: با آغاز فصل برداشت هلو و شلیل در مازندران و به‌منظور تسهیل و حمایت از باغ‌داران؛ میدان میوه‌وتره‌بار مرکز مازندران از جمعه هفته‌جاری 31 اردیبهشت‌ماه امسال تا پایان فصل برداشت این محصول باز است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار