مشاور وزیر کشور
مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت کشور بر ضرورت دقت دهیاران در صدور مجوز ساخت و سازها تاکید کرد و گفت : تعرض به منابع طبیعی ، خلاف اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۲۳۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹ 18 May 2016

به گزارش تابناک مازندران ، محمد ابراهیم شوشتری  در نشست بخشداران و دهیاران استان که با موضوع اقتصاد مقاومتی در ساری برگزار شد ، افزود : موضوع اقتصادی و تلاش برای اعتلای اقتصادی کشور، اولویت دولت در سال 95 است.

وی با بیان این که بخشداران و دهیاران در سنگر نخست مدیران دولتی قرار دارند ، گفت : تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی با مجاهدت و اهتمام شما امکان پذیر خواهد شد.
شوشتری افزود : باید اقتصادی ایجاد شود که به خارج از کشور اتکا نداشته باشد و تحریم ها نتوانند روند حیات و رشد آن را تهدید کنند.
مشاور وزیر کشور اطلاع رسانی به مردم در باره موفقیت های دولت با وجود دشواری های فراوان را وظیفه مدیران دولتی دانست و گفت : اقدامات دولت تدبیر و امید با توجه به شرایط تحریم و فشار ، تورم ، رشد منفی اقتصادی ، وضعیت فروش نفت و مضایق اعتباری ، نشانگر عقلانیت و تلاش و مجاهدت آحاد کارکنان و مدیران دولت است که باید به مردم گزارش شود.
وی از فساد به عنوان یکی از موانع جدی تحقق اقتصاد مقاومتی نام برد و افزود : بخشداری ها با نظارت بیشتر و دهیاری ها با عمل به قانون می توانند در رفع این معضل بسیار کمک کنند.
شوشتری پدیده زمین خواری در روستاهای استان های شمالی را معضلی جدی توصیف کرد و گفت : هر گونه تعرض به منابع طبیعی و زمین های زراعی ، خلاف حرکت در جهت اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود : دهیاران در صدور مجوز ساخت و سازها بسیار دقت و بخشداران به جد بر این روند نظارت کنند.
رییس مرکز حراست وزارت کشور همچنین به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت : انتخابات ، نماد حضور و پشتیبانی مردم از نظام است و بی گمان نقش بخشداران و دهیاران در تحقق این حماسه افتخار آمیز غیر قابل انکار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار