کد خبر: ۲۳۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 18 May 2016


دبیر کمیته ملی المپیک گفت: توسعه ورزش و حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی مهمترین اولویت باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شاهرخ شهنازی بعد از ظهر امروز در مجمع سالیانه کونگ فو کشور که در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های ما توسعه ورزش و حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه علاقمندان به رشته‌های مختلف ورزشی در کشور بسیار زیاد هستند افزود: اهتمام به رشته‌های مختلف ورزشی می‌تواند مشکلات و ضعف‌ها را برطرف کرده و ورزش را در سطوح مختلف با رشد و رونق بیشتری مواجه سازد.

دبیر کمیته ملی المپیک در ادامه سخنان خود با اشاره به حمایت از ورزش‌هایی که در سطح قاره‌ای فعال و پرطرفدار هستند، عنوان کرد: در این راستا با حمایت از اینگونه رشته‌های ورزشی درصدد هستیم تا میدان را برای حضور در عرصه‌های جهانی نیز باز کنیم.

شهنازی با تأکید بر اینکه براساس برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده ورزشکاران رشته‌های پرطرفدار مورد حمایت قرار می‌گیرند خاطرنشان کرد: کونگ‌فو یکی از رشته‌های پرطرفدار ورزشی در بین اقشار مختلف است لذا با حمایت از ورزشکاران در این رشته می‌توانیم علاوه بر ارتقای سطح این رشته علاقمندان بیشتری را به خود جذب کند.

وی افزود: البته هر چند کونگ‌فو علاقه‌مندان بسیاری را دارد اما این رشته ورزشی تا حدودی مغفول مانده است و لازم است با تعامل و همکاری‌های لازم در جذب بیشتر افراد به این رشته ورزشی اقدامات مناسبی صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار