تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد؛
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از برگزاری 12 شب شعر در شهرستان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱ 13 May 2016
یحیی امیری امشب در مراسم گرامیداشت مرحوم فرداد رستگار و استاد درگذشته شعر عباس آقابابایی که در قالب شعر و موسیقی آخشامی، «شهریمیز شعریمیز5» برگزار شد، اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‎های مختلفی را در مناسبت‌های متعدد اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 9 انجمن هنری و ادبی در شهرستان زنجان فعال است، تصریح کرد: انجمن‎‌های فعال در شهرستان زنجان تجسمی، خوشنویسی، موسیقی، سینمای جوان و انجمن نمایش است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه از مجموع انجمن‌های فعال در شهرستان چهار مورد ادبی است، اضافه کرد:  انجمن‌های ادبی فعال در شهرستان شامل انجمن ادبی فریاد، قزل‌اوزن، اشراق و انجمن ادبی صراط است.

امیری با اشاره به اینکه از جمله برنامه‌های اجرایی انجمن‌های ادبی شب شعر است، اضافه کرد: امسال نخستین انجمن به میزبانی فرهنگسرای کوثر و با همکاری انجمن اشراق و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با عنوان« شهریمیز شعریمیز5» برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه طبق برنامه قرار است که امسال 12 شب شعر در شهرستان زنجان برگزار شود، تصریح کرد: قرار است، هر یک از انجمن‌ها طی سال سه شب شعر برگزار کنند.

وی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌ انجمن‌های ادبی در شهرستان زنجان اضافه کرد: هم اکنون کلاس‌های آموزش زبان ترکی نیز توسط انجمن‌ها در حال برگزاری است.

به گزارش فارس، دستور زبان ترکی آذربایجانی (دوره پیشرفته - صرف)، کلاس کتاب‌خوانی (مهارت خواندن و درک مطلب)، دستور زبان ترکی آذربایجانی (پایه و مقدماتی - سس)، کتاب‌خوانی (مهارت خواندن و درک مطلب)، کارگاه داستان‌نویسی و کارگاه نقد و بررسی داستان، کلاس شعرخوانی و کارگاه نقد و بررسی شعر از جمله کلاس‌هایی است که با همکاری انجمن ‌ادبی ـ‌ فرهنگی «قیزیل اوزن» و انجمن ادبی «اشراق» زنجان به صورت فصلی برگزار می‌شود که هم اکنون دوره‌های فصل بهار در حال برگزاری است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار