نماینده مردم رامسر و تنکابن
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد گفت:سهم استان مازندران از 95، هزار و 400 میلیارد تومان است.
کد خبر: ۲۲۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 06 May 2016

به گزارش تابناک مازندران،شمس‌الله شریعت‌نژاد درهمایش فرهنگیان شاغل و بازنشسته آموزش پرورش رامسر در اردوگاه میرزا کوچک خان این شهر برگزار شد.اظهار کرد: معلمی کار هنرمندانه است و معلم باید عاشق کارش باشد تا موفق شود.

وی با اشاره به اینکه تصویب بودجه سال 95 نهایی شده است،تصریح کرد: سهم استان مازندران از 95، هزار و 400 میلیارد تومان است.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد افزود: از بودجه 980 هزار میلیارد تومانی کشور در سال 95، 980 هزار میلیارد تومان به شرکت‌های دولتی تعلق دارد که 31 هزار میلیارد تومان مربوط به آموزش و پرورش است.

شریعت‌نژاد خاطرنشان کرد: مازندران از استان‌های بی نظیری است که در آن دریا، جنگل و طبیعت زیبا موجب شده تا شرایط خاصی داشته باشد.

وی افزود: در حالی هزینه آموزش و پرورش در مازندران هزار و 400 میلیارد تومان است که بودجه کل این استان به هزار و 200 میلیارد تومان می‌رسد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد گفت: 200 میلیون تومان باقیمانده باید از منابع دیگر تهیه شود تا برای بودجه آموزش و پرورش استان کفایت کند.

شریعت‌نژاد تصریح کرد: نحوه مدیریت بر منابع و نظارت در این بخش بسیار ضعیف است.

محمدصادق امینی‌نیا مدیر آموزش و پرورش رامسر، نیز اظهار کرد: معلم را به عنوان معیار فرهنگی جوامع می‌شناسند و کشورهای توسعه یافته به آموزش و پرورش توجه ویژه ‌ای دارند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش و معلمان این شایستگی را دارند که بتوانند به نیاز کشور پاسخ دهند.

مدیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: توجه به مشکلات رفتاری دانش‌آموزان در دوران راهنمائی بسیار مهم است و در کنار هزینه‌های مربوط به کنکور باید به اینگونه مسائل نیز توجه شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار