کد خبر: ۲۲۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 04 May 2016
نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج  در این نشست گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد مصوباتی، تصویب می‌شود، اما پیگیری نمی‌شود و نگاه منطقه‌ای در اجرا آنها وجود دارد.

وی افزود: فرایند اجرای مصوبات در استان کهگیلویه و بویراحمد قانون مند نیست و بانک‌ها به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چندان پایبند نیستند که باید با آنها برخورد لازم شود.

محمدی مدیر شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین در این نشست خطاب به مجید محنایی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر بانکی به وظایفش عمل نمی‌کند، چرا اسامی آنها را اعلام نمی‌کنید. سال گدشته هزار میلیارد ریال مطالبات تولیدگان پرداخت شد.

به گزارش کبنا، در این نشست بحث لفظی بین مجید محنایی و جبار کیانی نیز نظر همه را به خود جلب کرد، محنایی در این جلسه گفت: آقای کیانی در تمام جلسات با دستگاه‌ها ما بحث می‌کند، که کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج خطاب به محنایی گفت: ما نیامده‌ایم که از کار شما تعریف و تمجید کنیم، قانونی و با مستند صحبت‌ می‌کنم، معترض هستم، هر روز صنعتگران را دادگاه می‌خواهند و از طرفی پول بانک‌ها در دست شما است و نه پول نزول.

صابر مظاهری مدیرکل کار و تعاون کهگیلویه و بویراحمد نیز خطاب به کیانی گفت: بخش خصوصی نیاز در مورد دولت اظهارنظر کند، شما در مورد هفته کارگر هم اظهار نظر می‌کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار