شهید شمسی‌پور پس از بازگشت از سوریه علی‌رغم بیماری همسر خود عنوان می‌کرد برای پیدا کردن پیکرهای چند شهید عملیات کربلای ۴ باید به پنجوین عراق بروم و معتقد بود هر شهید که پیدا شود یک خانواده خوشحال خواهند شد.
کد خبر: ۲۲۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 04 May 2016
فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: افتخار آزاد کردن دو شهر شیعه‌نشین سوریه بر تارک همدانی‌ها می‌درخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم همدان که عصر دوشنبه درمراسمی باشکوه از پیکر مدافع حرم و جستجوگر نور، سردار شهید علیرضا شمسی‌پور استقبال کردند، شامگاه دوشنبه نیز در مراسمی که در حسینیه امام این شهر برگزار شد بار دیگر عشق و ارادت خود را به  شهدا نشان دادند.

فرمانده تیپ ۳۲  انصار الحسین (ع) همدان در این مراسم با اشاره به سجایای اخلاقی این شهید، عنوان کرد: این شهید بزرگوار تبحر بالایی در شناسایی مواضع داشت تا جایی که اطلاعات مناسبی از قوای داعش در سوریه جمع‌آوری کرد.

سرهنگ مهدی فرجی با بیان اینکه امکاناتی که اکنون در دست این نیروهای تروریست است شاید سال‌ها بعد امکان شناختش فراهم شود، ادامه داد: افرادی که توسط داعش اسیر می‌شوندبه فجیع‌ترین وضع به شهادت می‌رسند.

وی عنوان کرد: مستشاران ایرانی در سوریه به یاری مردم این کشور مظلوم پیوسته‌اند و گاهی حتی نمی‌توانیم از مجروحین خود بگوییم.

فرمانده تیپ ۳۲  انصار الحسین (ع) همدان افزود: شهید شمسی‌پور پس از بازگشت از سوریه علی‌رغم بیماری همسر خود عنوان می‌کرد برای پیدا کردن پیکرهای چند شهید عملیات کربلای ۴ باید به پنجوین عراق بروم و معتقد بود هر شهید که پیدا شود یک خانواده خوشحال خواهند شد.

سرهنگ فرجی عنوان کرد: وی پس از تفحص ۱۰ شهید با برخورد پایش به مین والمری معراجی گونه به شهادت می‌رسد.

فرجی بابیان اینکه افتخار آزاد کردن دو شهر مهم شیعه نشین سوریه بر تارک همدانیان و سردار شهید شمسی‌پور  می‌درخشد، گفت: دژی که داعش در این منطقه مستقر کرده در بزرگ‌ترین عملیات ایران در کربلای ۵ و در شلمچه نیز وجود نداشت.

وی اظهار داشت: مدافعان حرم و تفحص کنندگان سرزمین نور این‌گونه پرپر می‌شوند تا شعار استکبارستیزی باقی بماند و برخی تصور نکنند آمریکا برای ما همه‌چیز می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم در انتخابات ولایی بودن خود را نشان دادند، گفت: مردم همدان ولایتمدارانه نمایندگان خود را انتخاب کردند.

مراسم تشییع این شهید چهارشنبه در همدان برگزار و پیکر پاک وی در جوار یاران دیرینش در گلزار شهدای همدان آرام خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار