دو بوکسور مستعد همدانی به اردوی تیم ملی بوکس کشورمان در رده های سنی بزرگسالان و جوانان دعوت شدند.
کد خبر: ۲۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶ 14 April 2015
دو بوکسور مستعد همدانی به اردوی تیم ملی بوکس کشورمان در رده های سنی بزرگسالان و جوانان دعوت شدند.

به گزارش ایرنا؛ سرپرست هیات بوکس استان همدان گفت: مرتضی یعقوب لو، عضو 11 ساله و کاپیتان اسبق تیم ملی و نایب قهرمان آسیا به اردوی تیم ملی دعوت شد.

مصطفی یعقوب لو اظهار کرد: فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران مرتضی یعقوب لو را به اولین مرحله انتخابی تیم ملی در سال جاری به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اعزام به مسابقات قهرمانی جهانی جهت کسب سهمیه المپیک ریو2016 دعوت کرد.

وی بیان داشت: این اردوی آماده سازی با حضور برترین های بوکس کشورمان دهم اردیبهشت ماه امسال و به مدت سه روز در خانه بوکس مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مرتضی یعقوب لو به علت آسیب دیدگی سال گذشته از اعزام به بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی بازماند اما اکنون با گذراندن دوران مصدومیت در آمادگی کامل بسر می برد.

سرپرست هیات بوکس همدان خاطرنشان کرد: این بوکسور مستعد همدان در تعطیلات نوروز امسال تمرینات شخصی خود را آغاز کرد و بسیار امیدوار هستیم تا در مسابقات آسیایی و جهانی افتخارآفرین باشد.

وی همچنین از معرفی حمید کاروند بوکسور جوان اهل شهرستان نهاوند به مربیان تیم ملی جهت حضور در اردوی تیم ملی جوانان خبر داد.

وی افزود: این بوکسور نهاوندی نیز امروز به اردوی تیم ملی در مجموعه ورزشی شیرودی تهران ملحق شد.

یعقوبلو خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های منظم و فعالیت های هیات بوکس همدان در گذشته و حمایت های مدیریت ورزش و جوانان استان، موفق به پیشبرد اهداف این هیات شدیم و امیدواریم که این روند در سال جاری نیز ادامه یابد.

همدان دارای پیشینه تاریخی در ورزش بوکس است و جزو مدال آوران مسابقات مختلف آسیایی به شمار می رود.

هم اکنون 500 بوکسور به صورت حرفه ای و مستمر در همدان فعالیت دارند.

 

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار