کد خبر: ۲۲۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 01 May 2016


فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: معلمان و فرهنگیان وظایف خطیری در حوزه تربیت جامعه بر عهده دارند و نباید دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی داشته باشند.

ابوالفضل اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دین مبین اسلام بر پایه تربیت جامعه استوار بوده و همواره از سوی پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) بر این مهم تاکید شده است.

وی تصریح کرد: آموزش و تربیت انسان‌ها و فراهم‌سازی شرایط لازم برای رشد و تعالی جامعه ازجمله مهمترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است و شاهد هستیم که دولت در این زمینه برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان اشتهارد افزود: این شهرستان به دلیل بافت جمعیتی و نزدیکی به دو کلانشهر تهران و کرج از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و به همین دلیل تمرکز اصلی بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی است.

اینانلو گفت: به طور برای تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده، نیاز جدی به تلاش معلمان و فرهنگیان داریم و باید با حمایت از این قشر زحمت‌کش و موثر در تعالی و پیشرفت جامعه برای رسیدن به این اهداف تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه معلمان و فرهنگیان نباید دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی داشته باشند، بیان داشت: زمانی که یک معلم با عشق و علاقه در کلاس درس حضور یافته و برای تربیت فرزندان ما تلاش می‌کند، نباید هیچ دغدغه‌ ذهنی داشته باشد.

فرماندار اشتهارد افزود: خوشبختانه دولت در این زمینه اهتمام و تمرکز ویژه‌ای دارد و توان بسیاری برای حمایت از معلمان و فرهنگیان و رفع مشکلات و دغدغه‌های آنها صرف شده است.

اینانلو با اشاره به برنامه‌های دولت در این زمینه گفت: رئیس جمهور تاکید دارد که تلاش برای رفع مشکلات معلمان امری ضروری و در حقیقت سرمایه‌گذاری برای توسعه و پیشرفت علمی کشور است.

وی اظهار داشت: اگر خواستار جامعه‌ای متعالی، انسانی و توسعه‌ یافته‌ای هستیم که در آن اخلاق حاکم باشد، باید قدردان تلاش‌ها و زحمات معلمان بوده و شرایط لازم برای رفاه آنها را فراهم کنیم.

فرماندار اشتهارد در پایان با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات بی‌دریغ معلمان و جامعه فرهنگیان این شهرستان گفت: به‌طور قطع زحمات این عزیزان با پول قابل مقایسه نیست و نمی‌توانیم به طور کامل قدردان تلاش‌های آنها در ساختن جامعه توسعه یافته و پیشرفته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار