مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعطیلی برخی جایگاه‌های سی‌.ان‌.جی در شهر یاسوج گفت: بدهی شهرداری به شرکت گاز دلیل تعطیلی این جایگاه‌ها است.
کد خبر: ۲۲۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 30 April 2016
هوشنگ صیدالی با اشاره به تعطیلی چند جایگاه سوخت سی.ان.جی( C.N.G ) در شهر یاسوج اظهار کرد: شهرداری یاسوج مبلغ ۱۲ میلیارد تومان بابت جایگاه‌های سی ان .جی به شرکت گاز بدهکار است و بارها این جایگاه‌ها تعطیل شدند اما شهرداری نسبت به پرداخت مطالبات شرکت بی‌توجهی کرده است.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طی جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های نظارتی شرکت‌ فرآوردهای نفتی، شرکت گاز، شهرداری یاسوج و بازرسی استان قرار شد شهرداری پول مربوط به C.N.G را به حساب خزانه واریز کند و تا مدتی این کار هم انجام شد.
وی با بیان اینکه گاز پنج جایگاه سی. ان.جی شهرداری به دلیل بدهی قطع شده است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون فروش گاز این ایستگاه‌ها ۸۰۰ میلیون تومان بوده که متاسفانه شهرداری یاسوج حتی یک ریال به حساب خزانه واریز نکرده است.
این مسئول عنوان کرد: به دلیل عدم پرداخت بدهی شهرداری، شرکت گاز چاره‌ای جز قطع گاز این جایگاه‌ها نداشته است، پول جایگاه‌ها مربوط به شرکت گاز نیست بلکه مربوط به خزانه است و شهرداری پول نقدی که از مردم می‌گیرد را باید به حساب خزانه واریز کند.
صیدالی عنوان کرد: اغلب شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بابت جایگاه سی. ان .جی بدهکار هستند اما مبلغ بدهی شهرداری یاسوج از سایر شهرداری‌ها بیشتر است که امیدواریم با تلاش مسئولان و همت شهردار یاسوج این مشکل برطرف شود.
در روزهای گذشته به دلیل تعطیلی جایگاه‌های سی.ان .جی در شهر یاسوج صف‌های طولانی خودروها در سایر جایگاه‌ها تشکیل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار