در سایت دفن زباله های شهر خرم آباد 5 تن ماده ی غذایی فاسد شده که توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد کشف و ضبط شده بود امحا و نابود شد.
کد خبر: ۲۲۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 28 April 2016



به گزارش تابناک لرستان ،در سایت دفن زباله های شهر خرم آباد 5 تن ماده ی غذایی فاسد شده که توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد کشف و ضبط شده بود امحا و نابود شد.

بنا به گزارش خبرنگار تابناک ،در این برنامه سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد، مسئول بهداشت محیط این مرکز و نماینده دادستان حضور داشتند. سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد عنوان کرد: به دنبال برنامه بازرسی و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و همچنین اماکن عمومی 5 تن مواد غذایی فاسد در طی شش ماهه آخر سال گذشته کشف و ضبط شد.

محمد بیرانوند بیانکرد: این مواد عمدتا شامل سوسیس، کالباس، نوشیدنی ها و ترشیجات می باشد که از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و به خصوص اماکن بین راههی کشف و ضبط شده است.

وی افزود: این مراکز شامل رستورانها، قهوه خانه ها، هتل ها و نمایشگاههای فصلی می باشند. بیرانوند ابراز داشت: گشت های بهداشت محیط مرکز بهداشت در دو نوبت صبح و عصر و در موارد خاص در طول شبانه روز از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازرسی و نظارت های لازم را دارند.

بیرانوند خاطر نشان کرد: البته اعتقاد دارم در این راه مردم نیز باید ما را یاری دهند و اگر مورد خاصی را مشاهده می کنند به سامانه 190 و یا شماره 33229593 مربوط به واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت خرم آباد اطلاع دهند.

محمد بیرانوند در پایان تصریح کرد: در سال جدید برنامه ی ویژه ای را برای بازرسی و نظارت بر رستورانها و اماکن عرضه مواد غذایی مسیر راهها داریم و امیدواریم بتوانیم حداکثر شرایط بهداشتی را در این اماکن برقرار کنیم. ضمن این که متخلفان بدانند در صورتی که برای سلامت مردم مخاطره ای را ایجاد کنند به سخت ترین حالت با آنها برخورد قانونی خواهد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار