مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام
مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هدف و برنامه های دشمنان از اول انقلاب تا امروز ضربه زدن به جایگاه ولایت بوده است و در تلاش هستند با نفوذ در قوه مقننه طرح و برنامه های خود را برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی ایران پیاده کنند
کد خبر: ۲۱۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴ 25 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر محمد طهرانی مقدم در جمع نمازگزاران مسجد امام جواد علیه السلام کوی رضوی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تلاش بدخواهان و دشمنان برای به زانو درآوردن این انقلاب گفت: هدف از کودتای نوژه تلاش بیت امام خمینی(ره) بود و دشمنان با هدف مورد تهاجم قراردادن محل سکونت ایشان دست به این اقدام زدند.

وی تاکید کرد: بعد از اینکه سناریوی حمله ی ناموفق به جماران آمریکای جهانخوار هشت سال جنگ تحمیلی را به ملتی تحمیل کرد که تمام حرفشان پیروی از امامت و ولایت بود.

دکتر طهرانی مقدم تلاش رزمندگان و جان برکفان هشت سال دفاع مقدس برای ایستادگی و مقاومت در مقابل جبهه کفر را برخاسته از ایمان و باور دانست و تصریح کرد: امروز دشمن انقلاب اسلامی ایران بعد از ناامیدی از اجرای گزینه های نظامی خود، حصر اقتصادی و تهاجم فرهنگی را در راس برنامه های کینه توزانه خود قرار داده است.

وی کودتای سال های 78 و 88  را در راستای حذف خیمه گاه انقلاب و ضربه به اصل ولایت فقیه دانست و گفت: تمام اهداف مخالفان نظام از روزهای اول انقلاب تا امروز هدف قرار دادن جایگاه ولایت بوده است و امام عظیم الشان ملت ایران با هوشیاری و درک این واقعیت مردم را سفارش کرد برای جلوگیری از آسیب به انقلاب پشتیبان ولایت فقیه باشند.

برادر شهید حسن طهرانی مقدم ایستادگی و مقاومت مثال زدنی رهبر معظم انقلاب در برابر زیاده خواهی ها و دست اندازی های بیگانگان را عامل خشم دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: آمریکایی ها هنوز طعم شیرین سلطه بر ایران را فراموش نکرده اند و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه با هدف بازگشت دوباره به ایران آنچنان که مطلوب و خواسته آنهاست دریغ نخواهند کرد.

مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود به بیان خاطره ای از حضور رهبر انقلاب در منزل شهید حسن طهرانی مقدم اشاره کرد و با ذکر جمله رهبر انقلاب که فرمودند" شهید حسن طهرانی مقدم هر قولی به ما داد را عملی کرد " افزود: از جمله ویژگی های بارز رزمندگان اسلام عشق به امامت و ولایت است و شهید طهرانی مقدم همواره تاکید داشت مشت های ولایت را باید پر قدرت و پولادین کنیم تا دشمن جرات نگاه چپ انداختن به این آب و خاک را نداشته باشد.

وی افزود: مسئولان امروز باید راه و سیره شهدا را سر مشق اقدامات خود قرار دهند و بی شک تحقق خواست و اراده رهبر انقلاب در اقتصاد مقاومتی بدون روحیه جهادی و انقلابی میسر نخواهد بود.

دکتر طهرانی مقدم با اشاره به انتخابات دهم اردیبهشت ماه سالجاری و تلاش رسانه های بیگانه برای نفوذ در این انتخابات گفت: گذشته بر این مخالفان و معاندان این نظام مقدس از هر تلاشی برای دلسرد کردن مردم و عدم حضور در پای صندوق های رای استفاده میکردند اما امروز با تغییر رویه خود مردم را به رای دادن به لیست یک جریان سیاسی خاص دعوت میکنند.

وی تشکیل مجلسی قوی و مقتدر که در راس امور باشد را خواست مردم دانست و تصریح کرد: عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی که مرهون خون هزاران شهید است طلب میکند مردم افرادی را راهی مجلس کنند که اهل سازش و زد و بند سیاسی نباشند.

مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام دقت در انتخاب افراد و گزینش کسانی که سابقه درخشانی در دفاع از این انقلاب داشته اند را لازم و ضروری دانست و خاطر نشان کرد: محمد حسن آصفری روزگاری به عنوان یار وفادار انقلاب و امام راحل در جبهه های نبرد حق علیه باطل شرکت کرد و امروز نیز به عنوان سرباز ولایت در هر جایگاه و منصبی که قرار بگیرد خدمت خواهد کرد.

ایشان با ذکر بعضی از ویژگی های شخصیتی محمد حسن آصفری در دوران دفاع مقدس گفت: شجاعت، پیروی از خط ولایت و امامت، روحیه جهادی و انقلابی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس نهم که امروز در قامت کاندیدای مجلس دهم پا به عرصه گذاشته است باعث میشود کانون های قدرت و ثروت نتوانند با این افراد بر سر تامین منافع شخصی خود معامله کنند.

دکتر طهرانی مقدم حضور افرادی ثابت قدم در راه ولایت و شهدا را در مجلس دهم، ضرورت پیشگیری از تشکیل مجلسی مشابه مجلس ششم عنوان کرد و افزود: در منطقه ای که شاهد هرج و مرج و ناامنی هستیم به برکت پیروی از ولایت، ایران امن ترین نقطه به شمار میرود و مردم با لمس این واقعیت مجلسی را تشکیل خواهند داد که از کیان ایران اسلامی دفاع کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار